Maloud Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 Sinds ik ben overgegaan heb ik een 'naloop' van enkele posities bij het gebruik van tekstvelden de cursor staat dan op de plaats van het lachertje, maar als ik één backspace doe verdwijnt de n van tekstvelden, iemand enig idee ? Quote Link to comment
0 SuperWimmie Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 Zoiets kan gebeuren in Windows, als je de standaard lettergrootte van Windows aanpast. Soms wel, soms niet... Maar misschien is dit hier het probleem niet. Quote Link to comment
0 bigbadwolf Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 Klinkt als een defect fontbestand. Wanneer de spatiëringstabellen van het font niet meer kloppen kun je dit soort effecten krijgen. Zou eerst kijken wat er gebeurd wanneer je het font vervangt door een ‘verse’ kopie. Quote Link to comment
Question
Maloud
Sinds ik ben overgegaan heb ik een 'naloop' van enkele posities bij het gebruik van tekstvelden
de cursor staat dan op de plaats van het lachertje, maar als ik één backspace doe verdwijnt de n van tekstvelden, iemand enig idee ?
2 answers to this question
Recommended Posts