hezndepezn Posted March 1, 2015 Posted March 1, 2015 Ik heb een invoerlijst die op basis van een relatie wordt gedefinieerd. Nu kan het gebeuren dat de relatie nog niet wordt gemaakt zodat er 'geen waarden gedefinieerd' staat. Bestaat er een ophaalfunctie die dit aangeeft zodat ik dit kan ondervangen? Quote
0 hans erik Posted March 1, 2015 Posted March 1, 2015 Wat wil je dan in die keuzelijst laten zien? Een default waarde? Quote
0 hezndepezn Posted March 1, 2015 Author Posted March 1, 2015 In de keuzelijst laat ik projecttaken zien die al dan niet aangevinkt moeten kunnen worden. (selectievakjes). Als er nog geen projecttaken zijn is de keuzelijst dus leeg. Dit zou te ondervangen zijn door een count te doen op basis van de desbetreffende relatie, ik vroeg mij alleen af of er een ophaalfunctie bestaat die een lege keuzelijst kan aangeven. Quote
Question
hezndepezn
Ik heb een invoerlijst die op basis van een relatie wordt gedefinieerd. Nu kan het gebeuren dat de relatie nog niet wordt gemaakt zodat er 'geen waarden gedefinieerd' staat. Bestaat er een ophaalfunctie die dit aangeeft zodat ik dit kan ondervangen?
3 answers to this question
Recommended Posts