marcelboot Posted May 14, 2015 Posted May 14, 2015 Ik heb net de developer versie van FMS 14 geïnstalleerd en ben nu mijn backup pad kwijt naar Dropbox. Ik dacht dit te moeten hebben: filemac:/Server HD/Users/Naam/Dropbox/ maar dat is not valide . Wie breng me weer op het rechte pad ?? Quote
0 menno Posted May 14, 2015 Posted May 14, 2015 fmserver heeft waarschijnlijk geen schrijftoegang tot die map en dan meldt de console dat het geen valide pad is op het moment dat je het pad probeert op te slaan ... eventjes de toegangsrechten tot de map "Dropbox" aanpassen en dan werkt het waarschijnlijk weer (als het pad ook klopt natuurlijk) Quote
0 marcelboot Posted August 26, 2015 Author Posted August 26, 2015 Uiteindelijk was het volgende de oplossing: laat de client op de server zelf een map aanmaken in dropbox. dan gaat het pad gewoon goed. Geen map dus van een ander, die je deelt met schrijfrechten. Simpel eigenlijk. Doe er jullie voordeel mee. Quote
Question
marcelboot
Ik heb net de developer versie van FMS 14 geïnstalleerd en ben nu mijn backup pad kwijt naar Dropbox.
Ik dacht dit te moeten hebben: filemac:/Server HD/Users/Naam/Dropbox/ maar dat is not valide .
Wie breng me weer op het rechte pad ??
2 answers to this question
Recommended Posts