Ik plaats op de ipad via een script een afbeelding in een klein containerveld (externe opslag).
Als ik nu op het containerveld tap, dan verschijnt er een menu "Bekijken - Vervangen - Exporteren - Verwijderen". Met "Bekijken" wordt de inhoud van de container mooi op het scherm getoond.
Kan dit ook gescript worden ?? Ik wil namelijk dat als er iets in de container staat het onmiddellijk groter op scherm komt indien met op de container tapt. Welke scriptstap moet ik hiervoor gebruiken ??
Alvast bedankt !
Zo werkt het alvast niet :
If [isEmpty ( GetRepetition ( Unit Details::QC FotoConstructie Opzet ; Get ( ScriptParameter ) ) )]
Invoegen vanaf apparaat [unit Details::QC FotoConstructie Opzet[Get ( ScriptParameter )]; Type: Camera; Camera: Achterzijde; Resolutie: Normaal]
Else
Variabele instellen [$pad; Waarde:GetAsText ( GetRepetition ( Unit Details::QC FotoConstructie Opzet ; Get ( ScriptParameter ) ) )]
URL openen [$pad]
End If
Question
Zero55
Ik plaats op de ipad via een script een afbeelding in een klein containerveld (externe opslag).
Als ik nu op het containerveld tap, dan verschijnt er een menu "Bekijken - Vervangen - Exporteren - Verwijderen". Met "Bekijken" wordt de inhoud van de container mooi op het scherm getoond.
Kan dit ook gescript worden ?? Ik wil namelijk dat als er iets in de container staat het onmiddellijk groter op scherm komt indien met op de container tapt. Welke scriptstap moet ik hiervoor gebruiken ??
Alvast bedankt !
Zo werkt het alvast niet :
7 answers to this question
Recommended Posts