Ga naar inhoud
  • 0

runtime versie


Heckle

Vraag

hey iedereen

 

ik heb een oplossing gemaakt en deze in een runtime versie gegoten, iedereen is content met de tool, maar bij sommige werkt de de copie/paste niet optimaal.

dit is een script verwerkt en op mijn mac en werklaptop win 7 werkt dit wel. maar bij sommige van collega's die een runtime draaien van de zelfde tool copied de tool niet alle info.

Bij de ene wel en bij de andere niet, waarom ?????

ik wordt er gek van, deze tool is al 60 keer verspreid (and on going). Maar waarom bij sommige wel en bij de andere niet. en we hebben allemaal dezelfde win versie :cry:

 

iemand nog ervaring hiermee???

 

Steven

Link naar reactie

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hhhmmm.... ik heb wel de ervaring dat bij hele grote teksten die ik plak, hij in het tekstveld lang niet altijd alles laat zien.

Dit geldt voor voor iOS.

Maar de totale informatie wordt wel ontvangen en opgeslagen!

 

In de documentatie staat wel iets van een beperking bij het plakken van een te groot klembord.

 

Verder heb ik versie 13 Runtimer 200 keer uit staan, zelfs inclusief een uitwisselingsprotocol dat loopt via email en het klembord...

Onder Windows nog nooit problemen gehad, ondanks een klembord van tot wel 8 Mb tekst.

 

Vanwege mijn twijfels heb ik een #EOF# vlaggetje ingebouwd die altijd aanwezig moet zijn om te garanderen dat het volledige bereik is gekopieerd en geplakt.

Link naar reactie
  • 0

als ik een runtime versie gemaakt heb wordt deze in de projectmap gezet in twee bestanden de " app " en de "fmpur" tot zover gaat het goed .

de app kan dan gebruikt worden.

als ik nu van een ander bestand een standalone maak dan wordt wel een juiste " app " gemaakt maar de "fmpur " wordt niet overgeschreven.

d.w.z. de "fmpur " is van het andere bestand wat ik gemaakt heb.

wat kan de oorzaak zijn.

Link naar reactie
  • 0

zelfs als ik in de projectmap de bestanden heb verwijderd en een nieuwe runtime heb gemaakt,

komt de "fmpur" weer in de oude vorm terug. de app is dan wel goed. in feite maakt het ook niet zoveel uit

want je gebruikt toch het app bestand. maar toch..

Link naar reactie
  • 0

De .fmpur is het eigenlijke database bestand. De andere bestanden zijn de runtime bestanden om deze database zonder gebruik van FMP te kunnen gebruiken. Dus juist het meest belangrijke bestand van de hele set :?

 

Wanneer, ook na verwijderen van het oude fmpur bestand telkens toch hetzelfde oude fmpur bestand terugkomt denk ik dat je telkens van hetzelfde fmp12 bestand een runtime aan het maken bent. Dus check even het bestand dat je in het 'Solution Files' veld hebt staan.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...