Donamd Posted November 24, 2018 Share Posted November 24, 2018 In een tabel heb ik een veld waarin de waarde 1, 2, 3 kan voorkomen of leeg kan zijn. Ik wil een zoekopdracht maken dat ik enkel de records opzoek met de waarde 1, 2 en de waarbij het veld leeg is te zien krijg. Dus de records met waarde 3 dienen niet getoond te worden. Zoek je dan de records die voldoen aan 1, 2 of leeg of verwijder ik alleen de records met de waarde 3 . Hierna de scriptstappen die ik gebruik om records te zoeken. Alle records tonen Ga naar zoeken Veld Instellen .... Zoekopdracht Uitvoeren Welk is de juiste syntax om in te voeren bij Veld Instellen of hoe kan dit best gebeuren ? Quote Link to comment
0 Infomatics Posted November 24, 2018 Share Posted November 24, 2018 dat word dan: Enter Find Mode [ Pause: Off ] Omit Record Set Field [ test::veld1 ; 3 ] Perform Find [] en dan in het Nederlands Quote Link to comment
Question
Donamd
In een tabel heb ik een veld waarin de waarde 1, 2, 3 kan voorkomen of leeg kan zijn.
Ik wil een zoekopdracht maken dat ik enkel de records opzoek met de waarde 1, 2 en de waarbij het veld leeg is te zien krijg.
Dus de records met waarde 3 dienen niet getoond te worden.
Zoek je dan de records die voldoen aan 1, 2 of leeg of verwijder ik alleen de records met de waarde 3 .
Hierna de scriptstappen die ik gebruik om records te zoeken.
Alle records tonen Ga naar zoeken Veld Instellen .... Zoekopdracht Uitvoeren
Welk is de juiste syntax om in te voeren bij Veld Instellen of hoe kan dit best gebeuren ?
1 answer to this question
Recommended Posts