vectorbridle Posted April 29, 2019 Share Posted April 29, 2019 Hallo Forum gebruikers. Ik heb een vraag. Is het mogelijk om bepaalde records te exporteren naar PDF? Ik heb meer dan 500 records in 1 file van keuring certificaten. Deze moeten vaak doorgestuurd worden naar derden. En dan gaat het om bepaalde records en niet alle. Hopelijk is er een manier voor. Mvg. Martijn Quote Link to comment
0 menno Posted April 30, 2019 Share Posted April 30, 2019 Zoek de records die je wilt exporteren (of laat degenen die je niet wilt exporteren weg) en kies bij "records opslaan/verzenden als" in het menu "bestand" voor "PDF". Quote Link to comment
0 vectorbridle Posted May 1, 2019 Author Share Posted May 1, 2019 Hallo Menno. Ja dat is juist het probleem. Ik voeg mn file even toe. En als ik nou van 80 records een PDF wil maken en die selecteren via het Ref number veld. Dan wil ik niet 80 keer 1 PDF opslaan maar een "Batch save" doen. Is dat mogelijk? Mvg. Martijn RR Hoistmasterfile 2019.fmp12 Quote Link to comment
0 rutgerm Posted May 2, 2019 Share Posted May 2, 2019 Dan moet je via een script werken, door alle gevonden records gaan via een loop en telkens een pdf maken van de individuele record. Je kan dat enkel scriptmatig doen. Quote Link to comment
Question
vectorbridle
Hallo Forum gebruikers.
Ik heb een vraag.
Is het mogelijk om bepaalde records te exporteren naar PDF?
Ik heb meer dan 500 records in 1 file van keuring certificaten.
Deze moeten vaak doorgestuurd worden naar derden.
En dan gaat het om bepaalde records en niet alle.
Hopelijk is er een manier voor.
Mvg. Martijn
3 answers to this question
Recommended Posts