Gerard Exis Posted July 1, 2020 Share Posted July 1, 2020 Beste mensen, ik ben op zoek naar een mogelijkheid om vanuit FM barcode labels te printen, dus een getal dient om gezet te worden naar de streepjescode en dan geprint te worden. Is er een bestaande app voor dit ? Quote Link to comment
0 menno Posted July 1, 2020 Share Posted July 1, 2020 Kijk maar even of je iets hebt aan de bijlage. De website in de documentatie/licentie is niet (meer) bereikbaar. FMEasyBarcodes_Beta_02.zip Quote Link to comment
0 Gerard Exis Posted July 1, 2020 Author Share Posted July 1, 2020 Menno dank voor je input, maar als ik op de genereren druk krijg ik de melding dat ik geen privileges heb voor deze Quote Link to comment
0 menno Posted July 4, 2020 Share Posted July 4, 2020 Er zit een readme in de download ........... als je die leest, zie je dat de username = Admin en het password = fmezbarcodes Quote Link to comment
Question
Gerard Exis
Beste mensen,
ik ben op zoek naar een mogelijkheid om vanuit FM barcode labels te printen, dus een getal dient om gezet te worden naar de streepjescode en dan geprint te worden. Is er een bestaande app voor dit ?
3 answers to this question
Recommended Posts