Roger Posted March 8, 2021 Share Posted March 8, 2021 Mochten ze nou bij Claris nog eens een idee kunnen gebruiken voor een nieuwe feature voor de volgende versie, eentje die ze er zo ingefietst zouden hebben, dan wil ik ze graag helpen 😃: Een sneltoets om de Script Debugger op te roepen / te verbergen en idem voor de Data Viewer. Quote Link to comment
PJ007 Posted March 8, 2021 Share Posted March 8, 2021 Op een Mac kun je dat onder Systeemvoorkeuren > Toetsenbord > Toetscombinaties > Apps instellen. Je kunt dan ook nog zelf de sneltoets bepalen. Quote Link to comment
Roger Posted March 8, 2021 Author Share Posted March 8, 2021 Laat ik op een Mac werken! Thanks !😃 Quote Link to comment
menno Posted March 8, 2021 Share Posted March 8, 2021 Op windows is in de Nederlandse versie de toetsencombinatie: "alt+G" en vervolgens "D", zit er standaard in, hoef je niet in te stellen. Voor de Engelse versie is het "alt+T" en vervolgens "D" Als je de diverse sneltoetsen in je hoofd hebt, dan scheelt het heel veel "muizen". Quote Link to comment
Peter Wagemans Posted March 21, 2021 Share Posted March 21, 2021 Buiten Automate nog niks gezien op WIndows waarmee je custom shortcuts kan instellen, maar het doet nog niet echt wat ik nodig heb. Identieke custom shortcuts zou wonderen betekenen voor mijn productiviteit in de Windows versie, en is ook de reden dat ik probeer om op maar 1 platform te werken, er is gewoon te veel verschil, ik heb zowat voor elke menu item een custom shortcut, dus het betekent altijd tijdverlies en frustratie. De manier die BBEdit gebruikt, is wat je van een programmeertool zou verwachten. Quote Link to comment
Recommended Posts