Marsau Posted April 14, 2021 Share Posted April 14, 2021 Wellicht in jullie parate kennis, ik kan het niet vinden. Is het nog steeds maximaal 125 bestanden? Quote Link to comment
0 menno Posted April 14, 2021 Share Posted April 14, 2021 Dat is nog steeds 125. Je kan het zien door de serverconfig op te vragen met de commandline: fmsadmin get serverconfig Dan krijg je o.a.: HostedFiles = 125 [default: 125, range: 1-125] Quote Link to comment
0 Marsau Posted April 14, 2021 Author Share Posted April 14, 2021 Dank, Menno! Ik denk dat jij de commandline daar niet eens voor nodig had. Had overigens gehoopt dat het inmiddels wel hoger zou zijn. Met een hoop "passieve" bestanden die toch beschikbaar moeten kan deze limiet wel snel in zicht komen.. Quote Link to comment
0 menno Posted April 14, 2021 Share Posted April 14, 2021 Voor een "archief" met passieve bestanden kan de klant toch één van zijn andere 2 licenties fmserver gebruiken? Dat scheelt in de gaten houden etc. Quote Link to comment
0 Marsau Posted April 15, 2021 Author Share Posted April 15, 2021 Nee, dit betreft een SBA. Vele klanten met allemaal een eigen applicatie (allemaal dezelfde overigens). Maar net als met gelijktijdige gebruikers heb je ook gelijktijdig gebruikte bestanden, en de ratio actief/slapend is erg laag. En geeft bovendien ook weinig aanleiding om extra servers in te gaan zetten. Het is nu overigens nog geen probleem, maar bij verdere groei gaan we dit tegenkomen, en moeten we een oplossing verzinnen. Mogelijk (geautomatiseerde) de- en reactivering. Dat kan op basis van jouw tool, overigens. Quote Link to comment
Question
Marsau
Wellicht in jullie parate kennis, ik kan het niet vinden.
Is het nog steeds maximaal 125 bestanden?
4 answers to this question
Recommended Posts