Eens een consistentiecontrole laten uitvoeren met als resultaat "geen ongeldige blokken". Dus ik dacht dat er niets aan de hand was maar omdat Claris geregeld crasht heb ik een update gedaan naar de recentste versie en een herstelprocedure gedaan voor mijn bestand. Ik kreeg nadien onderstaand:
Citaat
WAARSCHUWING: er zijn problemen vastgesteld bij het herstellen van de database. Gebruik voortaan NIET het herstelde bestand. Kopieer alleen het recentste werk eruit naar een back-upexemplaar van het originele bestand.
Bestandsblokken: 114216 blok(ken) gescand en opnieuw opgebouwd, 0 ongeldig(e) gegevensblok(ken) weggelaten.
Schema: velden en tabellen gescand. Er zijn enkele problemen gevonden...
velden gemaakt voor overeenkomst met recordgegevens: 0
veldwaarden verwijderd vanwege ongeldige ID of herhaling: 0
records verwijderd vanwege ongeldige ID: 0
Structuur: gescand; 35 item(s) gewijzigd
Bestandsgrootte na herstel is 467529728 bytes
*** Herstel naar 'V01 Hersteld.fmp12' is voltooid
Blijkbaar zitten de fouten dan in de structuur / layouts?
Bezig met herstellen: lay-out 'POPUP- List emails' (107)
8487 Tabelweergave is opnieuw ingesteld
8476 Dit item is gewijzigd
en zo zijn er enkele tientallen...
Zou dit bestand veilig zijn om verder te gebruiken? Hoe interpreteer je deze structuurfouten en wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Question
Gem
Hallo
Eens een consistentiecontrole laten uitvoeren met als resultaat "geen ongeldige blokken". Dus ik dacht dat er niets aan de hand was maar omdat Claris geregeld crasht heb ik een update gedaan naar de recentste versie en een herstelprocedure gedaan voor mijn bestand. Ik kreeg nadien onderstaand:
Blijkbaar zitten de fouten dan in de structuur / layouts?
Bezig met herstellen: lay-out 'POPUP- List emails' (107)
8487 Tabelweergave is opnieuw ingesteld
8476 Dit item is gewijzigd
en zo zijn er enkele tientallen...
Zou dit bestand veilig zijn om verder te gebruiken? Hoe interpreteer je deze structuurfouten en wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Bedankt alvast.
2 answers to this question
Recommended Posts