VWin Posted December 8, 2021 Posted December 8, 2021 Hallo, (dringend ..) Kan een FMP GO nog "gewoon" inloggen (via wi-fi of 4G) in een bestand, beheerd door een gewone fmp 19 standalone ( dus geen fmp server-toestanden) ? Quote
0 VWin Posted December 8, 2021 Author Posted December 8, 2021 OK ... Er toch zelf in geslaagd om op een oudere iPad (5 jaar oud OS 15.1) fmp GO 19 te installeren. En ja ... het lukt om fmp 19-bestanden via wi-fi te benaderen die gehost worden door een "gewone fmp 19 stand-alone. Sorry voor het storen... Quote
0 bigbadwolf Posted December 9, 2021 Posted December 9, 2021 Via 4G zou het niet lukken. De ‘hosting’ van de FileMaker Pro client werkt alleen binnen het eigen netwerk, tenzij je misschien lastige poortaanpassingen maakt in je router. Max. 5 gebruikers, en voor zover ik weet blijft dat voorlopig nog zo… hoewel je dat bij Claris niet zeker weet. Quote
0 Marsau Posted June 16, 2022 Posted June 16, 2022 Ik vraag me af of dit zo is, Gerard. Mijn gedachte was dat je door NAT routering wel een verbinding met de lokale FileMaker zou moeten kunnen maken. Heb dat lang geleden wel eens gedaan. Maar misschien zijn de zaken veranderd en vergis ik me. Quote
0 bigbadwolf Posted June 16, 2022 Posted June 16, 2022 Is voor mij ook lang geleden dat ik dit gebruikt heb, dus heb met er verder ook niet zo erg meer in verdiept. Thuis heb ik ook een MacMini als server dus daar hoef ik ook geen local sharing te gebruiken. Quote
Question
VWin
Hallo, (dringend ..)
Kan een FMP GO nog "gewoon" inloggen (via wi-fi of 4G) in een bestand, beheerd door een gewone fmp 19 standalone ( dus geen fmp server-toestanden) ?
4 answers to this question
Recommended Posts