Ik gebruik een loop om per record een tekstveld up te loaden als review.txt (Nee, ik wil geen MySQL, etc. )
Dit doe ik nu simpel gezegd zo ...
Loop
BE_FTP_Upload ( path ; text[veld] ; login ; password )
Exit after Last
End Loop
Mijn vraag is of ik hiermee de server "overbelast" of teveel tijd beneem...?
Ik ken het fijne niet van FTP, maar ik dacht dat we met een zgn. handshake te maken hebben.
Mijn zorg is of ik met mijn methode niet het volgende doe...
Loop
HANDSHAKE : HALLO
HANDSHAKE : TOT ZIENS
Exit after Last
End Loop
Moet ik eigenlijk niet dit doen?
HANDSHAKE : HALLO
Loop
BE_FTP_Upload ( path ; text[veld] )
Exit after Last
End Loop
HANDSHAKE : TOT ZIENS
Zo ja, weet iemand hoe?
Bij het "lezen" van de Curl opties kreeg ik een half vermoeden dat het mss hiermee zo moet ingesteld worden, maar ik kreeg niet meteen zin erin te duiken... Ik wil eerst zeker zijn of het moet/preferabel is...? ( https://docs.baseelementsplugin.com/article/516-becurlsetoption )
Of kan ik gewoon de eerste met login doen en de volgenden zonder?
Loop
BE_FTP_Upload ( path ; text[veld] )
Exit after Last
End Loop
Hopelijk is het geen mierengeneuk... Door mijn bescheiden webmaster ervaring heb ik wel het gevoel dat een handshake enige tijd kan kosten al naargelang de server, dus ik wil niet voor elke upload door dat proces als het niet moet...
Question
Gido_
Ik gebruik een loop om per record een tekstveld up te loaden als review.txt (Nee, ik wil geen MySQL, etc. )
Dit doe ik nu simpel gezegd zo ...
Loop BE_FTP_Upload ( path ; text[veld] ; login ; password ) Exit after Last End Loop
Mijn vraag is of ik hiermee de server "overbelast" of teveel tijd beneem...?
Ik ken het fijne niet van FTP, maar ik dacht dat we met een zgn. handshake te maken hebben.
Mijn zorg is of ik met mijn methode niet het volgende doe...
Loop HANDSHAKE : HALLO BE_FTP_Upload ( path ; text[veld] ; login ; password ) HANDSHAKE : TOT ZIENS Exit after Last End Loop
Moet ik eigenlijk niet dit doen?
HANDSHAKE : HALLO Loop BE_FTP_Upload ( path ; text[veld] ) Exit after Last End Loop HANDSHAKE : TOT ZIENS
Zo ja, weet iemand hoe?
Bij het "lezen" van de Curl opties kreeg ik een half vermoeden dat het mss hiermee zo moet ingesteld worden, maar ik kreeg niet meteen zin erin te duiken... Ik wil eerst zeker zijn of het moet/preferabel is...? ( https://docs.baseelementsplugin.com/article/516-becurlsetoption )
Of kan ik gewoon de eerste met login doen en de volgenden zonder?
BE_FTP_Upload ( path ; text[veld] ; login ; password ) Loop BE_FTP_Upload ( path ; text[veld] ) Exit after Last End Loop
Hopelijk is het geen mierengeneuk... Door mijn bescheiden webmaster ervaring heb ik wel het gevoel dat een handshake enige tijd kan kosten al naargelang de server, dus ik wil niet voor elke upload door dat proces als het niet moet...
4 answers to this question
Recommended Posts