hinod Posted March 27, 2022 Posted March 27, 2022 Ik had afgelopen week al een paar maal dat FM crasht, maar kon toen nog wel opnieuw opstarten. Dat opstarten gaat nu niet meer. ook twee oudere versies van FM starten niet meer op. Quote
0 hinod Posted March 28, 2022 Author Posted March 28, 2022 Is een Windows-versie en gebruik (bij mijn weten) geen plug-ins (tenzij er standaard worden gekoppeld). Heb inmiddels wel ontdekt dat er Filemaker crashdump files worden gecreëerd, maar weet niet hoe ik die kan lezen). Quote
0 bigbadwolf Posted March 28, 2022 Posted March 28, 2022 Als het je eigen bouwsel is zou je weten of er plug-ins gebruikt zijn. Windows is helaas niet mijn ding, dus daar kan ik niet zoveel voor bedenken. Misschien de voorkeuren weggooien? Dat wil nog wel eens helpen. Zeker als FileMaker gelijk in de stress schiet ligt dat voor de hand. Kan de dumps ook niet lezen, en dan nog moet je ook nog exact weten waar je naar zoekt. Quote
0 menno Posted March 30, 2022 Posted March 30, 2022 Gooi de temp-map leeg en probeer het dan nog eens %userprofile%\AppData\Local\Temp\ Quote
0 wimbo Posted November 16, 2022 Posted November 16, 2022 Ik heb het probleem een paar jaar geleden gehad. Na het vele keren opstarten van FM ging er in het register van windows iets fout. Daar schijnt een teller mee te lopen en na een x aantal keren wilde het opstarten niet meer en gaf de zaak een foutmelding. met een bestandje FM10REGDEL lukt het om de teller te resetten. Is dat wellicht de oplossing? Quote
0 hinod Posted November 17, 2022 Author Posted November 17, 2022 Ik heb de fout niet meer nagepluisd. Ik heb een work-around gevonden door FM opstarten in protected mode (dacht als Windows 8). Maar ik onthou de FM10REGELDEL. En ook het legen van de temp (van menno 30 maart). Quote
Question
hinod
Ik had afgelopen week al een paar maal dat FM crasht, maar kon toen nog wel opnieuw opstarten. Dat opstarten gaat nu niet meer.
ook twee oudere versies van FM starten niet meer op.
6 answers to this question
Recommended Posts