Rosa Posted October 1, 2022 Share Posted October 1, 2022 Hallo, Ik heb een aantal selectievakjes voor het inschrijven voor een cursus. Nu wil ik graag weten wie voor welke cursus heet gekozen. Dus een lijst van de contacten die voor cursus 1 hebben gekozen een lijst van de contacten die voor cursus 2 hebben gekozen enz Kan iemand me daarbij helpen? Quote Link to comment
0 Banach Posted October 1, 2022 Share Posted October 1, 2022 Speciaal voor een dergelijk rapport heeft FM resumé onderdelen welke je op een layout kunt plaatsen. Je sorteert daarbij je records op een veld, hier cursus en hebt op de layout een resumé-gedeelte staan waarop je dat veld plaatst. Bij het aanmaken van dit gedeelte geef je aan dat het weergegeven moet worden indien op cursus is gesorteerd. In het hoofdgedeelte zet je dan de velden, hier contacten, die je per cursus vergaard wilt zien. Ik heb een voorbeeldje bijgevoegd. cursus.fmp12 Quote Link to comment
0 Rosa Posted October 2, 2022 Author Share Posted October 2, 2022 Hallo, dank je weer voor de moeite. helaas begrijp ik niet hoe ze dan geautomatiseerd in het lijstje komen. ik doe het vooralsnog nog maar met de hand Quote Link to comment
0 hans erik Posted November 3, 2022 Share Posted November 3, 2022 On 10/1/2022 at 11:27 AM, Rosa said: Hallo, Ik heb een aantal selectievakjes voor het inschrijven voor een cursus. Nu wil ik graag weten wie voor welke cursus heet gekozen. Dus een lijst van de contacten die voor cursus 1 hebben gekozen een lijst van de contacten die voor cursus 2 hebben gekozen enz Kan iemand me daarbij helpen? Hoe pas je de selectievakjes toe? heb je 1. Elke cursist een record in de cursistentabel en dan een veld ‘cursussen’ die je met selectievakjes instelt of 2. Elke cursus / cursist combi in een tabel ‘inschrijvingen’? Quote Link to comment
Question
Rosa
Hallo,
Ik heb een aantal selectievakjes voor het inschrijven voor een cursus.
Nu wil ik graag weten wie voor welke cursus heet gekozen.
Dus een lijst van de contacten die voor cursus 1 hebben gekozen
een lijst van de contacten die voor cursus 2 hebben gekozen
enz
Kan iemand me daarbij helpen?
3 answers to this question
Recommended Posts