Ga naar inhoud
  • 0

Nare blauwe lijn links in de mail…

bigbadwolf

Vraag

Geplaatst:

Nooit eerder gezien, maar een klant liep er wel tegenaan. Een blauwe lijn links in de mail als je hem bekijkt op de iPhone (weet eigenlijk niet of het op een Android ook zo is).

Deze mail wordt vanuit FileMaker gestuurd via de client (Mail op Mac).

Als we de mail lezen op de Mac is er geen probleem. Ziet eruit zoals je mag verwachten.

Openen we dezelfde mail op de iPhone dan staat er links ineens een blauwe lijn alsof de mail doorgestuurd is.

Iemand enig idee hoe we die weg krijgen, of waar hij vandaan komt.

De tekst is gewoon platte tekst (kan ook niet anders als je vanuit FileMaker direct via de mail client stuurt).

View_Mail_desktop.png

View_Mail_iPhone.jpeg

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:

We hebben het gezien op meerdere iPhones. Allemaal hetzelfde resultaat.

Ik heb met Sonoma getest, klant met Ventura. Beide zelfde probleem. Sequioa heb ik er nog niet op staan. Weet niet of het dan ook nog zo is, maar ik vermoed van wel.

Voor de grap nog een testje gedaan met Outlook (niet mijn favoriet) – maar daar is de lijn wel weg. Het lijkt dus aan Mail te liggen.

• 0
Geplaatst:
8 hours ago, Gaiser said:

Apple mail denkt dat het een quote is op een eerdere mail.

Apple hoeft niet voor mij na de denken… dat kan ik zelf… daarom gebruik ik een Mac. Van Windows had ik zoiets kunnen verwachten.

Maar nee, het maakt niets uit of er een eerdere mail is. Dat zou overigens niet uit moeten maken want het is een nieuw bericht. Volstrekt geen reden om het te behandelen als een forward en/of reply. Schijnt overigens een bekend probleem te zijn wat al langer bekend is. Wordt tijd dat ze er wat aan doen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...