FM Geplaatst: 22 oktober 2002 Geplaatst: 22 oktober 2002 Hallo Ik gebruik in een layout een herhalend veld (5x) dat men met een script, gekoppeld aan een knop, kan wissen. Van het herhalend veld wordt echter alleen het eerste "subveld" gewist. Bestaat hier een oplossing voor of moet ik 5 aparte velden aanmaken. Alvast bedankt, Quote
0 Stef Geplaatst: 22 oktober 2002 Geplaatst: 22 oktober 2002 Maak je script als volgend: Set Field [ veld, "" ] Set Field [ veld-2, "" ] Set Field [ veld-3, "" ] Set Field [ veld-4, "" ] Set Field [ veld-5, "" ] HTH, Stef Quote
0 AvD Geplaatst: 22 oktober 2002 Geplaatst: 22 oktober 2002 En zet er voor alle veiligheid nog een Exit Record achter, anders blijft de cursor achter in het laatste veld. Quote
0 Peter Wagemans Geplaatst: 22 oktober 2002 Geplaatst: 22 oktober 2002 En dan is er nog de "lookup" truk om in 1 instructie al die herhalingen te wissen... Quote
0 jw Geplaatst: 22 oktober 2002 Geplaatst: 22 oktober 2002 Peter, ik werk niet zo met herhalende velden, maar vertel je truc eens, ik ben wel benieuwd. Quote
0 FM Geplaatst: 26 oktober 2002 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2002 Mijn "probleem" is in elk geval opgelost. Bedankt Quote
Vraag
FM
Hallo
Ik gebruik in een layout een herhalend veld (5x) dat men met een script, gekoppeld aan een knop, kan wissen.
Van het herhalend veld wordt echter alleen het eerste "subveld" gewist.
Bestaat hier een oplossing voor of moet ik 5 aparte velden aanmaken.
Alvast bedankt,
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.