superrick Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 Heb weer iets leuks, fm7 breekt tekst heel raar af. Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg hem niet zo dat hij tekst normaal afbreekt. Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 Heb weer iets leuks, fm7 breekt tekst heel raar af. Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg hem niet zo dat hij tekst normaal afbreekt. Is er een verschil tussen je programmataal en de taal van je tekst ? Quote Link to comment
0 superrick Posted November 2, 2004 Author Share Posted November 2, 2004 Ja en nee. gebruik zelf een developer (engels) en clients hebben nl versie. het gaat om bijv de ihoud van een brief, deze wordt in het nederlands opgesteld en worst heel raar afgekapt. Quote Link to comment
0 JeanWM Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 ... om bijv de ihoud van een brief, deze wordt in het nederlands ..... en worst heel raar afgekapt. Best ook eens het toetsenbord nakijken.... Quote Link to comment
0 superrick Posted November 2, 2004 Author Share Posted November 2, 2004 Best ook eens het toetsenbord nakijken.... Helaas heeft dat er niets mee te maken, was het maar zo makkelijk. werkt op aantal totaal verschillende machines net zo raar. Quote Link to comment
0 AvD Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 Best ook eens het toetsenbord nakijken.... Waarom denk jij dat het aan het toestenbort licht? Quote Link to comment
0 JeanWM Posted November 3, 2004 Share Posted November 3, 2004 Waarom denk jij dat Aleen een gedagt André, maar 'kan voledich verkeert zitten... Quote Link to comment
0 superrick Posted November 3, 2004 Author Share Posted November 3, 2004 het gebeurt ook niet bijj een specifiek file maar bij eigenlijk al mijn files. Het zijn wel files die geconverteerd zijn vanuit 6. Quote Link to comment
0 Durk Posted November 3, 2004 Share Posted November 3, 2004 Kijk eens bij File Options, in de tab 'text', of 'use roman language line breaking' aangevinkt is (sorry, ik weet de nederlandstalige termen niet, werk alleen met engelse en duitse versies van FM). Zo niet: aanvinken en dan zou het beter moeten gaan. Is een bekend issue met geconverteerde bestanden. HTH Durk Quote Link to comment
0 freecolours Posted November 3, 2004 Share Posted November 3, 2004 het gaat om bijv de ihoud van een brief, deze wordt in het nederlands opgesteld en worst heel raar afgekapt. Gaat het hier om Mac en Win gebruikers? Quote Link to comment
0 superrick Posted November 3, 2004 Author Share Posted November 3, 2004 macgebruikers, zal eens testen op windows Quote Link to comment
0 superrick Posted November 3, 2004 Author Share Posted November 3, 2004 Kijk eens bij File Options, in de tab 'text', of 'use roman language line breaking' aangevinkt is (sorry, ik weet de nederlandstalige termen niet, werk alleen met engelse en duitse versies van FM). Zo niet: aanvinken en dan zou het beter moeten gaan. Is een bekend issue met geconverteerde bestanden. HTH Durk Durk dankjewel, dat was het. Quote Link to comment
Question
superrick
Heb weer iets leuks, fm7 breekt tekst heel raar af. Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg hem niet zo dat hij tekst normaal afbreekt.
11 answers to this question
Recommended Posts