Jump to content

Vergelijkende studie Access en FileMaker: nieuwe versie

AvD

Recommended Posts

Wim Decorte heeft me net de laatste versie van zijn studie doorgestuurd. In deze versie wordt ook FileMaker 6 in de vergelijking betrokken.

De twee honden* hebben alles nagelezen en zijn volledig akkoord met de inhoud.

Wie belangstelling heeft, geeft maar een seintje met zijn e-mail adres.

* Voor wie die beesten en hun rol binnen dit Forum nog niet kent : zie antwoord van 30 okt op http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=214.

• 6 months later...

Hier had het gevraagde document moeten staan voor download (met dank aan Wim Decorte).

Helaas, driewerf helaas: dit forum, hoe romanum ook, accepteert geen PDF's en al evenmin bestanden groter dan 257 KB. Niets helpt om de upload security-honden om de tuin te leiden...

Zal het dus als attachment met een e-mail moeten versturen.

Ik heb de PDF ondertussen naar Peter gestuurd. Die zal dus zorgen voor de afplukbaarheidsopdrijving op dit forum. Ondertussen heb ik het bestand al wel privé gemaild naar alle forumenaars waarvan ik een e-mail adres had.

Ik heb de PDF ondertussen naar Peter gestuurd. Die zal dus zorgen voor de afplukbaarheidsopdrijving op dit forum. Ondertussen heb ik het bestand al wel privé gemaild naar alle forumenaars waarvan ik een e-mail adres had.

je mag mij ook altijd een versie sturen.

alvast bedankt

Ja, Stef, maar dat is de versie van 18.06.2001 (zo staat het er toch) en hier heb ik die van 23.02.2002, acht maanden later dus. Ik moet wel zeggen dat ik ze nog niet woord voor woord naast mekaar vergeleken heb :? . De bestandsnamen zijn wel identiek.