PJ007 Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 De nieuwe webviewer in Filemaker 8.5 lijkt mij erg handig, vooral voor plattegronden. Maar weet iemand voor straten in Nederland een site die met deze webviewer werkt. PJ Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 www.viamichelin.com Quote Link to comment
0 burggraaf Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 Weet wel dat je daar juridisch gezien mee op moet passen. Voor eigen gebruik zal 't waarschijnlijk niet een probleem zijn maar je mag dergelijke kaarten niet zomaar overal in opnemen. Quote Link to comment
0 SuperWimmie Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 Klopt. Bij MAP24 kan je daarvoor een contract afsluiten, dan krijg je alle informatie over hoe je vanuit elke applicatie de webpagina kan laten aansturen. Overigens heb ik die koppeling al twee jaar, compleet met een door de eindgebruiker in te richten samenstelling van de benodigde URL. Want dat is MAP24 ondertussen al 3 keer overkomen, dat ze de syntax en samenstelling van de URL hebben aangepast. Leuk om dan iedereen een nieuwe versie te moeten voorzien omdat het vast ingeprogrammeerd zou zijn. Om die reden heb ik het door de gebruiker zelf instelbaar gemaakt. Enig verschil is nu met versie 8.5 dat de webbrowser integraal in het actieve FM scherm is op te nemen. Maar dat voordeel is in dit geval minimaal. Quote Link to comment
0 Maloud Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 De nieuwe webviewer in Filemaker 8.5 lijkt mij erg handig, vooral voor plattegronden. Maar weet iemand voor straten in Nederland een site die met deze webviewer werkt. PJ Alle commentaen gelezen, maar is er al iemand di het werkend heeft gekregen voor Nederland ??? Quote Link to comment
0 SuperWimmie Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Ja. ...Overigens heb ik die koppeling al twee jaar, compleet met een door de eindgebruiker in te richten samenstelling van de benodigde URL.... Dat was bij mij een kwestie van de totale URL in de webviewer opnemen. En klaar was Wimmie. Maar ik ben er niet zo tevreden mee, want de dynamiek van een grote webpagina via Internet Explorer op een 19 inch monitor staat haaks op de starre layout methodiek van Filemaker. Quote Link to comment
Question
PJ007
De nieuwe webviewer in Filemaker 8.5 lijkt mij erg handig, vooral voor plattegronden. Maar weet iemand voor straten in Nederland een site die met deze webviewer werkt.
PJ
5 answers to this question
Recommended Posts