jw Posted April 5, 2007 Posted April 5, 2007 Ik heb uitgebreid gezocht, maar kon geen antwoord vinden, so please help. Een klant met enige kennis installeert zelf Filemaker server 8 op Windows small buissiness 2000 met Exchange server. Lijkt allemaal te werken, ook de FMServer_Sample is via poort 5003 zichtbaar. Nu zet hij het nieuwe Filemaker bestand dat is gemaakt erbij, maar die wil niet openen. Rechten op het bestand zijn nagelopen. Sharing op All Users staat aan. Het bestand is in een client-versie te openen. Wat kan het dan nog zijn? Quote
0 burggraaf Posted April 5, 2007 Posted April 5, 2007 Beschadigd bestand? Probeer een recover van het bestand (puur als test, niet om te gebruiken) en kijk of-ie daarna wel opent. Quote
0 Koen Van Hulle Posted April 5, 2007 Posted April 5, 2007 1. Open het bestand in een lokale FileMaker Client. 2. Save A Copy "Compacted Copy". 3. Zet het nieuw bestand op de server. Koen Quote
0 AvD Posted April 5, 2007 Posted April 5, 2007 @Murtje Hé,Koen, waar haal je dat? Helpt dat echt? Waar kan dat dan aan liggen? Quote
0 jw Posted April 12, 2007 Author Posted April 12, 2007 Ja AvD, het werkt echt. Ik heb het geëxpoteerd als "Compact Copy", en daarna nog met "File Maintenaince" laten bijwerken. ( ik weet niet of dat nog zin had na de export). Nu draait het als een zonnetje. Dank. Quote
0 Rony Rabijns Posted April 12, 2007 Posted April 12, 2007 Koen, waar haal je dat? Helpt dat echt? Waar kan dat dan aan liggen? FYI : deze "truuk" lukte in oudere versies ook al. Quote
Question
jw
Ik heb uitgebreid gezocht, maar kon geen antwoord vinden, so please help.
Een klant met enige kennis installeert zelf Filemaker server 8 op Windows small buissiness 2000 met Exchange server.
Lijkt allemaal te werken, ook de FMServer_Sample is via poort 5003 zichtbaar.
Nu zet hij het nieuwe Filemaker bestand dat is gemaakt erbij, maar die wil niet openen.
Rechten op het bestand zijn nagelopen.
Sharing op All Users staat aan.
Het bestand is in een client-versie te openen.
Wat kan het dan nog zijn?
5 answers to this question
Recommended Posts