Ga naar inhoud

Pre-release FileMaker Pro Advanced 9.0


Aanbevolen berichten

Ik dacht, burggraaf, dat zij die er nu echt iets over weten, gebonden zijn door hun handtekening tegenover FileMaker Inc.. We hebben in het verleden al ondervonden dat daar niet mee gelachen wordt. Het heeft ons toen verrast hoe snel ze dat ginder wisten, en dat zelfs vanuit ons babylonische Nederlandse spraakgebiedje...

We zijn dus alleen nieuwsgierig naar nieuws van andere bronnen...

aangepast door Gast
Link naar reactie

Is me duidelijk, ik begrijp het ook best... Alleen...

 

Stel dat het 'Kabinet der Koningin' haar overtollige gegevens ergens parkeert waar alleen de vuilnisman het komt ophalen? Blijft het dan geheim? (Sorry Belgische vrienden, was wat Nederlandse ophef over onlangs)

 

M.a.w. hoe kun je iets geheim houden als je het breed verspreid...

Link naar reactie

GE

GOOE

LGGOOE

 

ik heb effe gegoogled maar hier komt hij niet uit :lol:

 

@ Burggraaf: Ik heb er ook voor getekend dat ik niets mag zeggen, ook al heeft de vuilnisman zijn "geheime" Filemaker bij Peter R de Vries gebracht.

 

Allez: Peter R de Vries heeft eerder in de vuilnis van een rechter zitten snuffelen, een werkende PC ontdekt en diverse "geheime" gegevens publiek gemaakt.

Link naar reactie
ik heb effe gegoogled maar hier komt hij niet uit :lol:

Da's hier zo'n vrolijke bende dat je nooit weet wanneer ze serieus zijn of je voor de gek houden.

Als ik in Google "FileMaker 9" opvraag, dus tussen aanhalingstekens, dan krijg ik 11.400 hits. Als ik daar even doorloop, krijg ik een goudmijn aan informatie voor mijn neus.

Of hebben jullie nu geprobeerd mij uit mijn hok te lokken? :evil:

Link naar reactie

Ik wilde dat toverwoord LGGOOE van je even opzoeken op google, maar dat gaf bitter weinig resultaat. Zo zie je maar weer, dat Google lost ook weer niet alles op :lol:

 

Maar je hebt gelijk, dat Google is goud om iets te kunnen vinden.

Filemaker 9 geeft een schat aan informatie. Maar geen download van één of andere testversie, voor zover ik dat kan zien.

Wel een aantal leuke verwijzingen naar... Clarify!

Link naar reactie
Ik dacht, burggraaf, dat zij die er nu echt iets over weten, gebonden zijn door hun handtekening tegenover FileMaker Inc.. We hebben in het verleden al ondervonden dat daar niet mee gelachen wordt. Het heeft ons toen verrast hoe snel ze dat ginder wisten, en dat zelfs vanuit ons babylonische Nederlandse spraakgebiedje...

We zijn dus alleen nieuwsgierig naar nieuws van andere bronnen...

 

"I thought, Viscount that they know that now real something, am bound by their signature compared with traffic-jam maker Inc.. We have in the past already experienced that with that gelachten do not become. It has then surprised our how rapidly them that knew ginder, and that even from our Babylonian Dutch spraakgebiedje...

We are therefore only curiously to news of other sources..."

 

:-D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...