Bruno Posted June 19, 2007 Posted June 19, 2007 Vandaag op de filemaker.be site Ontvang de FileMaker Werkgroep Bundel voor maar 3391,40 € - en laat uw team sneller presteren en meer delen terwijl u een enorme besparing doet. Juist in mijn mailbox ontvangen Get the FileMaker Workgroup Bundle for just $2930 - and get your team working faster and sharing more - while you save BIG. 2,183.12 EUR Een verschilletje van 1208.28 EUR Ik denk niet dat er iemand op dit forum een tooltje in filemaker kan ontwikkelen om "deze enorme besparing" te verklaren. Te gek voor woorden. Quote
edc Posted June 20, 2007 Posted June 20, 2007 Dumpingsprijzen in het vooruitzicht van de lancering van Fm 9 ? Quote
Rony Rabijns Posted June 28, 2007 Posted June 28, 2007 Hier kan je ook een vat voor geven : pieken tot 82 simultane bezoekers ! Goe bezig manne Quote
Rony Rabijns Posted June 28, 2007 Posted June 28, 2007 Ich tel moa veur iene. Gè misschien veur twieje ? Quote
JeanWM Posted June 28, 2007 Posted June 28, 2007 Agge mé viere noar e schaarm zit te loere teltda oog veur vier ? Quote
Rony Rabijns Posted June 28, 2007 Posted June 28, 2007 Dègget eigelik nie wiejut. Dré, zegt is wa ... ! Wa dinkde gè ? Quote
Yves Posted June 28, 2007 Posted June 28, 2007 Oen maai est al overkomme dak noe e zeiker eur de dinge twie kiere zeen... Heu gèn we da den telle? Terloeps, ik paas da het nog ni het eur van den dré es. Wacht nog e bekke Quote
JeanWM Posted June 28, 2007 Posted June 28, 2007 Oen maai est al overkomme dak noe e zeiker eur de dinge twie kiere zeen... Allienj noa azeiker uur ? Ofoog noa konsumaosje van tienjentaander iere in 'tkafee ? En veur den Dré, dieje es gewoeinlek in de vruuge mergent iere. tis te zien dat de vacantie hoog nodig is.... Quote
AvD Posted June 28, 2007 Posted June 28, 2007 Olle werrekwoorde zen ni choe. Kchon a da liejere: Veur emme in den teggeworrigen taajt kem, get, ajee, wemme (ovok: memme), get, zemme. En in den verlejjen taajt: koj, gojt, ajoi, mojje, gojt, zojje (ovok: zajojje). A veurbeltje: Kem gennen taajt en gistere ojk ok al gennen taajt. Ajgeleuk emmek noejt taait. Ajjee gennen taait en zajjee ter ok genne. Zoe koome er noejt klaajn manne. Enná ne kalvados, want kmut oefene veur neuste week. Geule ok iejene? Santé!! Quote
JeanWM Posted June 28, 2007 Posted June 28, 2007 tangterwelvannaf van welk paat van tland dagge zet. Moar mersiekes veur de informoese en veurda veurbeldeke En in plosh van daane kalvados hemmik liever ne leffe, nen doenkere. Want tbier dassie hemme kunde allien moar vanneir in tpjeid steke. Santé. Quote
burggraaf Posted June 29, 2007 Posted June 29, 2007 Lang leve de tabgestuurde webbrowsers... ...en doe mij ook maar een Leffe... Quote
Rony Rabijns Posted July 5, 2007 Posted July 5, 2007 En sluit al maar een nieuw vat aan ... op naar de honderd ! Quote
Recommended Posts