se7en Posted October 24, 2007 Share Posted October 24, 2007 ik heb een bestand waar ik de menu verander. Door een foutje kan ik de originele filemakermenu's niet meer tevoorschijn toveren. Bij de opstart begint mijn script wel met "onderbreken door gebruiker niet toegestaan". Bestaat er een truckje om de menu toch nog naar voor te krijgen. ik heb volledige toegang op dit bestand. Quote Link to comment
0 hbrendel Posted October 24, 2007 Share Posted October 24, 2007 Menu Tools -> Custom Menus -> [standard FileMaker Menus] Wel openen met Advanced natuurlijk. Quote Link to comment
0 se7en Posted October 24, 2007 Author Share Posted October 24, 2007 Menu Tools -> Custom Menus -> [standard FileMaker Menus] alle menu s zijn weg. ik kan niet aan menu tools Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted October 24, 2007 Share Posted October 24, 2007 (edited) Openen met FM Advanced en de Script Debugger activeren. Je kan dan het start-script annuleren en opnieuw de standaard-menu's selecteren. (zoals Henk al zei) Edited October 24, 2007 by Guest Quote Link to comment
0 se7en Posted October 24, 2007 Author Share Posted October 24, 2007 Alvast bedankt voor de informatie. Daar ik hier tot 1 november met een trialversie van FM9 werk op het bedrijf zal het mij vandaag niet lukken. Morgen breng ik wel even mijn laptop mee met FM9 advanced om in te loggen op de fmserver en hoop ik het probleem te kunnen oplossen. Quote Link to comment
Question
se7en
ik heb een bestand waar ik de menu verander. Door een foutje kan ik de originele filemakermenu's niet meer tevoorschijn toveren.
Bij de opstart begint mijn script wel met "onderbreken door gebruiker niet toegestaan".
Bestaat er een truckje om de menu toch nog naar voor te krijgen.
ik heb volledige toegang op dit bestand.
4 answers to this question
Recommended Posts