david_170905 Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 hallo allmaal: ik heb msn 8.5 BETA gedownload en als je wilt inloggen moet je nog iets extra's donwloaden om hem te laten werken maar het probleem is dat wil niet omdat de systeeminstellingen dat niet toestaan maar ik wildat wel en ik heb geprobeerd om gewoon die oude weer te insalleren (msn 7.5) maar dan moet je eerst de niewe versie(msn 8.5 BETA) verwijderen en dat wil helaas ook niet er komt t staan dat ik administrator moet zijn om hem te kunnen verwijderen maar ik ben als administrator ingelogd nu krijg ik msn dus niet aan de praat terwijl ik het wel nodig heb weten jullie een oplossing??? groeten david Quote Link to comment
Koen Van Hulle Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 hallo allmaal: ik heb msn 8.5 BETA gedownload en als je wilt inloggen moet je nog iets extra's donwloaden om hem te laten werken maar het probleem is dat wil niet omdat de systeeminstellingen dat niet toestaan maar ik wildat wel en ik heb geprobeerd om gewoon die oude weer te insalleren (msn 7.5) maar dan moet je eerst de niewe versie(msn 8.5 BETA) verwijderen en dat wil helaas ook niet er komt t staan dat ik administrator moet zijn om hem te kunnen verwijderen maar ik ben als administrator ingelogd nu krijg ik msn dus niet aan de praat terwijl ik het wel nodig heb weten jullie een oplossing??? groeten david euh ... Quote Link to comment
Stardust Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 hallo allmaal: ik heb msn 8.5 BETA gedownload en als je wilt inloggen moet je nog iets extra's donwloaden om hem te laten werken maar het probleem is dat wil niet omdat de systeeminstellingen dat niet toestaan maar ik wildat wel en ik heb geprobeerd om gewoon die oude weer te insalleren (msn 7.5) maar dan moet je eerst de niewe versie(msn 8.5 BETA) verwijderen en dat wil helaas ook niet er komt t staan dat ik administrator moet zijn om hem te kunnen verwijderen maar ik ben als administrator ingelogd nu krijg ik msn dus niet aan de praat terwijl ik het wel nodig heb weten jullie een oplossing??? groeten david Leuk voortaan ook forum voor MS producten hier Danny Quote Link to comment
david_170905 Posted November 8, 2007 Author Share Posted November 8, 2007 jah srry ik ben nieuw hiero en weet niet egt hoe het allemaal werkt Quote Link to comment
Stardust Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 Hier gaat het over Filemaker en ... welkom op het overigens voortreffelijk Nederlandstalig Filemaker forum Danny Quote Link to comment
Peter-Paul Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 en mn fietsband is ook lek en ik weet niet hoe ik moet plakken maar ik wil wel dattie geplakt is want dan kan ik verder rijden Quote Link to comment
JeanWM Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 Die band is toch alleen maar plat aan de onderkant Waar is dan het probleem ? Quote Link to comment
xevyx Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Heee Allemaal, Ik heb zojuist MSN BETA 9.0 gedownload alleen ik vind het helemaal niet fijn en erg onhandig.. Hoe kan ik dit herstellen of BETA verwijderen?? Groetjes Evy Quote Link to comment
pjotter Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Hoi Xevyx, Probeer eens wat info uit te wisselen met david_170905. Ik denk dat het probleem in de relaties moet liggen of dat de juiste layout niet is gemaakt. Je kunt dit oplossen door met scripts te werken. Eventueel de juiste plug-in te installeren (ik lees hier goede verhalen over Troi file plug-in die zou veel kunnen volgens de kenners hier) Vergeet niet om de rechten goed te zetten (bv admin /admin met full access). Vergeet tenslotte niet om sharing aan te zetten en de poorten goed te zetten (iwp op 591 bv) Met deze tips moeten jullie twee er wel uit kunnen komen. Zo nu eerst een leffe of trappist nuttigen. Quote Link to comment
xevyx Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Hee Pjotter, Heel erg bedankt voor de Informatie. ik zal het ook nog eens vragen aan david_170905. Ik heb deze versie NL. vandaag gedownload en vind het zó irritant! maar héél erg bedankt! Groetjes, Evy Quote Link to comment
Optic Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Wel grappig dit Goede uitleg Pjotter Quote Link to comment
Rony Rabijns Posted October 27, 2008 Share Posted October 27, 2008 Ben er een tijdje tussenuit geweest, maar iedereen wordt nog goed verder geholpen zie ik! Quote Link to comment
Stef Posted October 27, 2008 Share Posted October 27, 2008 Beste Klarifaai, Mijn vrouw is voor 3 dagen op zakenreis met haar baas. Zij heeft mij een lasagne van den Aldi achtergelaten met een briefje dat ik mij vooral geen zorgen moet maken want haar baas is gelukkig getrouwd voor de vierde keer. Mijn vraagje: moet die plastiek eraf alvorens het gerecht in de microsoftwave te zetten? Er staat op dat het goed is tot 10-08-2007 en het beweegt een beetje. Is dat erg? Groetjes! Quote Link to comment
pjotter Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 Graag alleen reacties plaatsen die betrekking hebben op het onderwerp. Dit topic gaat alleen over msn 8.5 BETA en 9.0 BETA. Vragen over de lasagne van de ALDI graag een apart onderwerp van maken. Ik kan me wel voorstellen dat een kruis bestuiving mogelijk moet zijn met lasagne van de LILD of eventueel andere supermarkt ketens. Om toch stef een beetje op weg te helpen: Als het beweegt is dat niet erg lijkt mij want dan heb je nog wat gezelschap zolang je vrouw op zakenreis is. Ik denk echter dat je er verstandig aan doet om de lasagne te laten staan en eens te kijken bij de vloeibare vervangers. Voor wat het waard is hier een test waarbij ik nu voor dirk van de broek zou gaan als ik jou was. http://www.spunk.nl/article/article.php?id=1077294154109 Zelf gaat mijn voorkeur dan naar Youpie Yé. http://fr.youtube.com/watch?v=atP_VnQL3Gc&feature=email Quote Link to comment
BDK Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Graag alleen reacties plaatsen die betrekking hebben op het onderwerp. ach, eindelijk gaat t eens een keer over dingen die er echt toe doen Quote Link to comment
SuperWimmie Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 Graag alleen reacties plaatsen die betrekking hebben op het onderwerp. ja. hallo allmaal: ik heb msn 8.5 BETA gedownload en als je wilt inloggen moet je nog iets extra's donwloaden om hem te laten werken maar het probleem is dat wil niet omdat de systeeminstellingen dat niet toestaan maar ik wildat wel en ik heb geprobeerd om gewoon die oude weer te insalleren (msn 7.5) maar dan moet je eerst de niewe versie(msn 8.5 BETA) verwijderen en dat wil helaas ook niet er komt t staan dat ik administrator moet zijn om hem te kunnen verwijderen maar ik ben als administrator ingelogd nu krijg ik msn dus niet aan de praat terwijl ik het wel nodig heb weten jullie een oplossing??? groeten david nee. Quote Link to comment
Recommended Posts