Ga naar inhoud

msn 8.5 BETA probleem


Aanbevolen berichten

hallo allmaal:

 

ik heb msn 8.5 BETA gedownload en als je wilt inloggen moet je nog iets extra's donwloaden om hem te laten werken maar het probleem is dat wil niet omdat de systeeminstellingen dat niet toestaan maar ik wildat wel

en ik heb geprobeerd om gewoon die oude weer te insalleren (msn 7.5) maar dan moet je eerst de niewe versie(msn 8.5 BETA) verwijderen en dat wil helaas ook niet er komt t staan dat ik administrator moet zijn om hem te kunnen verwijderen maar ik ben als administrator ingelogd

nu krijg ik msn dus niet aan de praat terwijl ik het wel nodig heb

weten jullie een oplossing???

 

groeten david

Link naar reactie
hallo allmaal:

 

ik heb msn 8.5 BETA gedownload en als je wilt inloggen moet je nog iets extra's donwloaden om hem te laten werken maar het probleem is dat wil niet omdat de systeeminstellingen dat niet toestaan maar ik wildat wel

en ik heb geprobeerd om gewoon die oude weer te insalleren (msn 7.5) maar dan moet je eerst de niewe versie(msn 8.5 BETA) verwijderen en dat wil helaas ook niet er komt t staan dat ik administrator moet zijn om hem te kunnen verwijderen maar ik ben als administrator ingelogd

nu krijg ik msn dus niet aan de praat terwijl ik het wel nodig heb

weten jullie een oplossing???

 

groeten david

 

 

euh ... icon11.gif

Link naar reactie
hallo allmaal:

 

ik heb msn 8.5 BETA gedownload en als je wilt inloggen moet je nog iets extra's donwloaden om hem te laten werken maar het probleem is dat wil niet omdat de systeeminstellingen dat niet toestaan maar ik wildat wel

en ik heb geprobeerd om gewoon die oude weer te insalleren (msn 7.5) maar dan moet je eerst de niewe versie(msn 8.5 BETA) verwijderen en dat wil helaas ook niet er komt t staan dat ik administrator moet zijn om hem te kunnen verwijderen maar ik ben als administrator ingelogd

nu krijg ik msn dus niet aan de praat terwijl ik het wel nodig heb

weten jullie een oplossing???

 

groeten david

 

Leuk voortaan ook forum voor MS producten hier :roll:

 

Danny

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 11 maanden later...

Hoi Xevyx,

Probeer eens wat info uit te wisselen met david_170905.

Ik denk dat het probleem in de relaties moet liggen of dat de juiste layout niet is gemaakt. Je kunt dit oplossen door met scripts te werken. Eventueel de juiste plug-in te installeren (ik lees hier goede verhalen over Troi file plug-in die zou veel kunnen volgens de kenners hier)

Vergeet niet om de rechten goed te zetten (bv admin /admin met full access). Vergeet tenslotte niet om sharing aan te zetten en de poorten goed te zetten (iwp op 591 bv)

Met deze tips moeten jullie twee er wel uit kunnen komen.

Zo nu eerst een leffe of trappist nuttigen. :D

Link naar reactie

Beste Klarifaai,

 

Mijn vrouw is voor 3 dagen op zakenreis met haar baas.

 

Zij heeft mij een lasagne van den Aldi achtergelaten met een briefje dat ik mij vooral geen zorgen moet maken want haar baas is gelukkig getrouwd voor de vierde keer.

 

Mijn vraagje: moet die plastiek eraf alvorens het gerecht in de microsoftwave te zetten?

Er staat op dat het goed is tot 10-08-2007 en het beweegt een beetje. Is dat erg?

 

Groetjes!

Link naar reactie

Graag alleen reacties plaatsen die betrekking hebben op het onderwerp. Dit topic gaat alleen over msn 8.5 BETA en 9.0 BETA.

Vragen over de lasagne van de ALDI graag een apart onderwerp van maken. Ik kan me wel voorstellen dat een kruis bestuiving mogelijk moet zijn met lasagne van de LILD of eventueel andere supermarkt ketens. Om toch stef een beetje op weg te helpen:

Als het beweegt is dat niet erg lijkt mij want dan heb je nog wat gezelschap zolang je vrouw op zakenreis is. :D

Ik denk echter dat je er verstandig aan doet om de lasagne te laten staan en eens te kijken bij de vloeibare vervangers. Voor wat het waard is hier een test waarbij ik nu voor dirk van de broek zou gaan als ik jou was.

http://www.spunk.nl/article/article.php?id=1077294154109

Zelf gaat mijn voorkeur dan naar Youpie Yé.

http://fr.youtube.com/watch?v=atP_VnQL3Gc&feature=email

:?:?

Link naar reactie
Graag alleen reacties plaatsen die betrekking hebben op het onderwerp.

 

ja.

 

hallo allmaal:

 

ik heb msn 8.5 BETA gedownload en als je wilt inloggen moet je nog iets extra's donwloaden om hem te laten werken maar het probleem is dat wil niet omdat de systeeminstellingen dat niet toestaan maar ik wildat wel

en ik heb geprobeerd om gewoon die oude weer te insalleren (msn 7.5) maar dan moet je eerst de niewe versie(msn 8.5 BETA) verwijderen en dat wil helaas ook niet er komt t staan dat ik administrator moet zijn om hem te kunnen verwijderen maar ik ben als administrator ingelogd

nu krijg ik msn dus niet aan de praat terwijl ik het wel nodig heb

weten jullie een oplossing???

 

groeten david

 

nee.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...