tenbrey Posted December 17, 2007 Posted December 17, 2007 Hallo mensen, Ik gebruik voor mijn eigen bedrijfje Filemaker 3 Pro. Alleen nu wil ik dus bij VAT Choice het BTW percentage veranderen van 19 > 20%. Kan iemand mij uit de brand helpen? Alvast hartelijk dank! Quote
0 hiker Posted December 17, 2007 Posted December 17, 2007 Het getal 19% zal of in de velddefinities staan of in een voorkeurslijst. Even zoeken waar het staat en dat dan aanpassen naar 20%. Let er wel op dat al je oude gegevens niet aangepast worden, anders ben je je hele boekhouding kwijt. Quote
0 tenbrey Posted December 17, 2007 Author Posted December 17, 2007 Dat had ik al geprobeerd, maar werkt niet Heb al een Backup gemaakt, dus proberen is geen probleem! Quote
0 hiker Posted December 17, 2007 Posted December 17, 2007 In dat geval kun je beter het bestand even posten, dan kunnen we er naar kijken. Quote
0 tenbrey Posted December 17, 2007 Author Posted December 17, 2007 Ik waardeer dat enorm hoor, maar dat gaat helaas niet, want mijn hele boekhouding staat erin Quote
0 hiker Posted December 17, 2007 Posted December 17, 2007 Je kunt een kloon maken van het bestand, dat is wel de structuur, maar niet de gegevens. Je mag het ook naar mijn privemail sturen. Quote
0 Rony Rabijns Posted December 18, 2007 Posted December 18, 2007 Je mag het ook naar mijn privemail sturen. Hiker, Goed dat je tenbrey wil helpen! Maar laat zeker weten wat de oplossing is/was. Clarify.net is een publiek forum en dit houdt per definitie in dat we niet in de wandelgangen gaan lopen forummen. Quote
0 hiker Posted December 18, 2007 Posted December 18, 2007 Je mag het ook naar mijn privemail sturen. Hiker, Goed dat je tenbrey wil helpen! Maar laat zeker weten wat de oplossing is/was. Clarify.net is een publiek forum en dit houdt per definitie in dat we niet in de wandelgangen gaan lopen forummen. Hallo Rony, Dat was ik zeker van plan. Maar tot heden nog niets gezien. Quote
0 peerke Posted December 19, 2007 Posted December 19, 2007 Ik weet niet waar je zit maar waarom zou je dit willen. De Nederlandse btw gaat wel veranderen van 19% naar 20% maar pas per 1-1-2009. Belgische zijn anders. peerke Quote
0 hiker Posted December 20, 2007 Posted December 20, 2007 Om met Filemaker te mogen werken zoek je een reden. Het is leuk om te weten hoe iets werkt, ook al doe je er (nog) niets mee. Wel jammer dat we niets meer van Tenbrey horen. Nu komen we nooit te weten waar het probleem zat. Quote
Question
tenbrey
Hallo mensen,
Ik gebruik voor mijn eigen bedrijfje Filemaker 3 Pro.
Alleen nu wil ik dus bij VAT Choice het BTW percentage veranderen van 19 > 20%.
Kan iemand mij uit de brand helpen?
Alvast hartelijk dank!
9 answers to this question
Recommended Posts