burggraaf Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Een runtime gecompileerd met Advanced 10.3 laat na upgrade van de mac naar 10.6 Snow Leopard geen teksten meer zien in de applicatie... Iemand een idee? Quote Link to comment
0 Peter Wagemans Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Kan je dit reproduceren met een vers aangemaakte solution? Ik probeerde dit net even met de Task Management template en kon geen problemen ontdekken. Misschien helpt het om de solution opnieuw te binden vanuit Snow Leopard? Quote Link to comment
0 burggraaf Posted September 2, 2009 Author Share Posted September 2, 2009 Peter, Bedankt voor je reactie. Het probleem deed zich voor bij een klant... Aan jouw suggestie had ik inmiddels ook al gedacht. Echter, zelf heb ik nog geen Snow Leopard (inmiddels wel besteld) en ga dit inderdaad proberen. Wordt vervolgd... Quote Link to comment
0 burggraaf Posted September 11, 2009 Author Share Posted September 11, 2009 Hier geupgrade naar Snow Leopard en ondervind geen probleem... Mogelijk toch een specifiek klantprobleem... Quote Link to comment
0 burggraaf Posted September 25, 2009 Author Share Posted September 25, 2009 De nieuwe compilatie onder Snow Leopard werkt hier (en bij enkele anderen) prima maar levert bij de klant geen oplossing, het probleem blijft. Iemand nog suggesties? Quote Link to comment
0 Durk Posted September 25, 2009 Share Posted September 25, 2009 Misschien is de niet getoonde tekst in een font dat op deze specifieke computer niet geinstalleerd of wellicht corrupt is? Quote Link to comment
0 burggraaf Posted December 3, 2009 Author Share Posted December 3, 2009 Probleem is opgelost. Zie ook dit draadje: http://www.clarify.net/viewtopic.php?f=23&t=6248 Quote Link to comment
Question
burggraaf
Een runtime gecompileerd met Advanced 10.3 laat na upgrade van de mac naar 10.6 Snow Leopard geen teksten meer zien in de applicatie... Iemand een idee?
6 answers to this question
Recommended Posts