ovvk Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 Ls, Een kennis van mij is al jaren trouwe en tevreden filemaker gebruiker. Zijn cluppie van 5 man werkt er prima mee, en alles loopt pico bello. Nu heeft het baasje van dit cluppie de vraag bij mij neergelegd, dat het tijd wordt om naar Filemaker 10 te migreren. Nu zit hij nog op versie 6 (maar kan net zo goed versie 5 zijn omdat hij daar niet zeker over was.) Mijn vraag is nu: Hoe over naar versie 10?? Met in het oog houdend dat er geen tussenliggende versies aanwezig zijn. mvgr, Cor de Bruin Quote
0 pjotter Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 Ls,knip Zijn cluppie van 5 man werkt er prima mee, en alles loopt pico bello. Nu heeft het baasje van dit cluppie de vraag bij mij neergelegd, dat het tijd wordt om naar Filemaker 10 te migreren. Nu zit hij nog op versie 6 knip Je geeft zelf aan : Zijn cluppie van 5 man werkt er prima mee, en alles loopt pico bello: Mijn vraag is dan ook: Waarom? Quote
0 SuperWimmie Posted January 1, 2010 Posted January 1, 2010 Het forum staat vol over informatie omtrent de overstap naar 7 en hoger. Even zoeken en je vind wel wat. Quote
0 ovvk Posted January 3, 2010 Author Posted January 3, 2010 @pjotter, Ik vraag het mij ook af waarom? Never change a winning team! @Wimmie Ik heb de nodige draadjes op het forum gelezen, maar daar kwam niet echt het antwoord op mijn vraag naar voren. Ik ga er vanuit, dat ik de oude bestanden in fm10 kan openen, en dat er een conversie naar FP7 plaatsvindt. En daarna uitvlooien wat er niet meer werkt. overigens allen de beste wensen voor 2010! Quote
0 hiker Posted January 3, 2010 Posted January 3, 2010 Afhankelijk van hoe complex de databases zijn kun je deze gewoon openen in FM10. Dit zal goed werken op enkele functies na. Hierna kun je alles gaan optimaliseren voor FM10. Als na het overzetten naar FM10 alles goed werkt zonder te optimaliseren dan heeft een overstap naar FM10 dus niet zoveel zin. Er zijn dan geen voordelen, alleen uitgaven. Om beter op de toekomst te zijn voorbereid zou ik echter wel overstappen, het beste is dan om geheel opnieuw te programmeren, dus met een schone lei te beginnen. Quote
Question
ovvk
Ls,
Een kennis van mij is al jaren trouwe en tevreden filemaker gebruiker.
Zijn cluppie van 5 man werkt er prima mee, en alles loopt pico bello.
Nu heeft het baasje van dit cluppie de vraag bij mij neergelegd, dat het tijd wordt om naar Filemaker 10 te migreren.
Nu zit hij nog op versie 6 (maar kan net zo goed versie 5 zijn omdat hij daar niet zeker over was.)
Mijn vraag is nu:
Hoe over naar versie 10??
Met in het oog houdend dat er geen tussenliggende versies aanwezig zijn.
mvgr,
Cor de Bruin
4 answers to this question
Recommended Posts