Ga naar inhoud
  • 0

samenvoegen van verschillende bestanden


Gerard Exis

Vraag

Beste mensen,

 

ik werk met 2 bestanden; voorraad en planning/factuur.

Om overzichtelijk te houden wil ik 1 "homepage" maken met daarop diverse knopen.

Iedere knop moet naar een afzonderlijke layout gaan, nu is dit voor de layouts die aanwezig is in het bestand waar ik de "homepage" in maak geen probleem,

echter hoe kan ik een verwijzing aan zo'n knop geven van een layout in het andere bestand?

 

alvast dank,

Gerard

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dank voor je reactie,

 

relatie tussen bestanden heb ik gemaakt, ik kan gewoon in facturen de artikelen van het andere bestand gebruiken.

echter er worden geen layout's weergeven als ik een knop maak en probeert deze aan een layout van "voorraadbestand" te koppelen, er wordt alleen layout's weergeven van het bestand "facturen" .

 

Wel kan ik aan een knop een scriptie geven "bestand openen" en dan aan voorraad koppelen, echter dan kan ik nog steeds niet bij de layout's komen,

wat doe ik verkeerd?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...