MetDick Posted January 24, 2013 Posted January 24, 2013 Goedenavond Ik ben op zoek naar een MD5 hash functie of plug-in heeft iemand een idee/advies/oplossing? Greetz Dick Quote
0 menno Posted January 25, 2013 Posted January 25, 2013 Er zijn best wat verschillende mogelijkheden. Ik heb even gezocht: https://www.google.nl/search?q=filemaker+md5+encryption&ie=UTF-8&oe=UTF-8 Quote
0 MetDick Posted January 25, 2013 Author Posted January 25, 2013 Goedenmorgen Menno, Die heb ik ook gevonden. Uiteindelijk ben ik blijven steken bij deze: http://www.unwwwired.net/projects/md5 Deze doet precies wat ik wil. Eén probleempje nog: Hoe bouw ik dit bestand in een bestaand bestand. Ik heb inmiddels een goed werkende "run-around" maar het zou mooi zijn wanneer deze tabellen onderdeel zouden uitmaken van een bestaande applicatie. greetz Quote
0 Felix Posted January 25, 2013 Posted January 25, 2013 (edited) . Edited October 3, 2015 by Guest Quote
0 menno Posted January 25, 2013 Posted January 25, 2013 Je hebt natuurlijk wel FMP-Advanced nodig om custom-functions te importeren, in de gewone versie van FMP kan je ze alleen selecteren uit de lijst met functies. Quote
0 miltenb Posted January 28, 2013 Posted January 28, 2013 Weet waar je aan begint. Ik heb zo'n functie ingebouwd bij een klant. Record evaluatie is enorm lang geworden. Als je een update moet doen en die waardes worden herberekend, dan duur een import echt ipv een kwartier, 6 uur ( bij ca. 150K+ records ) Quote
0 MetDick Posted January 28, 2013 Author Posted January 28, 2013 Ik heb het op een andere manier opgelost heren: het gaat hier om het MD5 hashen van een paar honderd ID-nummers dat heb ik vooraf gedaan en in een extra tabel heb ik 9999 gehashste ID's opgeslagen. daar laat ik nu de juiste uit zoeken. Opgelost Quote
Question
MetDick
Goedenavond
Ik ben op zoek naar een MD5 hash functie of plug-in
heeft iemand een idee/advies/oplossing?
Greetz
Dick
6 answers to this question
Recommended Posts