izci Posted February 14, 2013 Posted February 14, 2013 Ik vroeg me af of Filemaker pro 12 op een Windows 8 tablet zal werken? Groetjes Quote
0 Felix Posted February 14, 2013 Posted February 14, 2013 (edited) . Edited October 3, 2015 by Guest Quote
0 Ari Posted February 15, 2013 Posted February 15, 2013 Ligt aan je windows versie. Er zijn (komen steeds meer) tablets waarop een volledige windows 8 draait. Hier kun je uiteraard Filemaker op draaien. Quote
0 SuperWimmie Posted March 2, 2013 Posted March 2, 2013 Filemaker Pro of Filemaker Go... Go werkt alleen op iOS, waar Pro op Windows wel zal draaien. Als ik de verhalen goed begrijp hangt het er vanaf of je Windows 8 toepast, of Windows 8 RT. Voor Windows 8 geldt dat Filemaker PRO wel zal werken, maar voor 8 RT gelden veel meer compatibiliteitsproblemen waardoor Filemaker Pro mogelijk niet werkt. Maar wie o wie heeft dit eens getest? Quote
0 hans erik Posted March 6, 2013 Posted March 6, 2013 Niet getest, maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat FileMaker Pro 12 op Windows RT zal draaien. Die tablets hebben een andere processor om te beginnen. Quote
Question
izci
Ik vroeg me af of Filemaker pro 12 op een Windows 8 tablet zal werken?
Groetjes
4 answers to this question
Recommended Posts