harpermac Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 In de database die ik aan het bouwen ben zit ik met een kleine uitdaging. ik heb nu 10 scripts die nagenoeg gelijk zijn, ieder script is aan een knop toegevoegd om te gaan naar het sub project waar het op van toepassing is zoals hier onder. variabelen instellen[$subproject;value:table::order&' "&table::subproject1~10] ga naar lay-out["subproject"(subproject)] zoekopdracht uitvoeren[$subproject] Ieder van deze scripts is aan een knop toegevoegd Weet iemand hoe ik op basis van de gebruikte knop de variabel kan veranderen zodat ik deze 10 scripts kan samenvoegen tot een script? Quote Link to comment
0 hiker Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Dit kun je instellen via scriptparameters bij Knopinstellingen Quote Link to comment
0 harpermac Posted June 16, 2013 Author Share Posted June 16, 2013 Ik heb van alles geprobeerd maar krijg dat niet voor elkaar, misschien dat je me kan uitleggen hoe ik dat dan zoo moeten instellen..... ben een amateur die voor zijn eigen bedrijf een custom made programma wil maken. Quote Link to comment
0 Felix Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 (edited) . Edited October 4, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 harpermac Posted June 17, 2013 Author Share Posted June 17, 2013 Bedankt Felix en Hiker, werkt super en weer iets geleerd. Quote Link to comment
Question
harpermac
In de database die ik aan het bouwen ben zit ik met een kleine uitdaging.
ik heb nu 10 scripts die nagenoeg gelijk zijn, ieder script is aan een knop toegevoegd om te gaan naar het sub project waar het op van toepassing is zoals hier onder.
variabelen instellen[$subproject;value:table::order&' "&table::subproject1~10]
ga naar lay-out["subproject"(subproject)]
zoekopdracht uitvoeren[$subproject]
Ieder van deze scripts is aan een knop toegevoegd
Weet iemand hoe ik op basis van de gebruikte knop de variabel kan veranderen zodat ik deze 10 scripts kan samenvoegen tot een script?
4 answers to this question
Recommended Posts