mouwen Geplaatst: 9 oktober 2013 Geplaatst: 9 oktober 2013 Beste filemakers, ik ben momenteel bezig om de plugin van een calculator in te bouwen in mijn filemaker bestand. Echter krijg ik het niet voor elkaar. Ik heb al een container veld aangemaakt en al geprobeerd om hem hierin te plaatsen. Ik loop hier echt op vast. Alvast bedankt, Mouwen Quote
0 mouwen Geplaatst: 9 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2013 Misschien is er zelfs een betere manier om een calculator er in te installeren. Dus als ik in het vakje 5+5*6 doe dat de uitkomst weer word gegeven, maar dat ik het ook nog aan kan passen. Bijvoorbeeld het aanpassen van de 5 naar een 6. Hiermee bedoel ik niet dat je de berekeningsvelden aanmaakt met de formule 5+5*6 , maar dat dit mogelijk is in het gewone blad. Alvast bedankt, Mouwen Quote
0 menno Geplaatst: 9 oktober 2013 Geplaatst: 9 oktober 2013 Voor plugins installeren en gebruiken kan je even kijken op: http://help.filemaker.com/app/answers/detail/a_id/10097/~/installing-and-updating-plug-ins-in-filemaker-pro Quote
0 Infomatics Geplaatst: 9 oktober 2013 Geplaatst: 9 oktober 2013 Als je de formule in een tekstveld zet, dan kun je de uitkomt tonen met een calc veld en de formule Evaluate(textveld) Groet, Ruben Quote
0 mouwen Geplaatst: 9 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2013 Dankjewel beide, Ik heb het op de manier van informatics gedaan. Nu werkt het na behoren. Quote
Vraag
mouwen
Beste filemakers,
ik ben momenteel bezig om de plugin van een calculator in te bouwen in mijn filemaker bestand. Echter krijg ik het niet voor elkaar. Ik heb al een container veld aangemaakt en al geprobeerd om hem hierin te plaatsen. Ik loop hier echt op vast.
Alvast bedankt,
Mouwen
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.