se7en Posted March 13, 2014 Posted March 13, 2014 Ik heb mij onlangs de printerswitch van FMbutler aangekocht maar deze werkt niet perfect. Dit waarschijnlijk tengevolge van verkeerde instellingen. Heeft er iemand een klein voorbeeld waar ik mijn printers kan instellen en gebruiken. Uit de bijgeleverde voorbeelden lukt het mij niet al te best. Quote
0 Peter Wagemans Posted March 13, 2014 Posted March 13, 2014 se7en, stuur even een PM via Murtje (=product manager), of post iets op support.myfmbutler.com. Ik denk dat je op die manier het snelst geholpen wordt. Quote
0 se7en Posted May 7, 2021 Author Posted May 7, 2021 Nu FMbutler gestopt is met het ondersteunen van plug-ins ben ik terug voor een andere oplossing. Ik gebruik volgende dos-commando's maar helaas is dit niet voldoende om het formaat van de A4-printer in te stellen. Via scrips probeer ik het formaat aan te passen door printinstellingen. Helaas merk ik dat deze toch wijzigen. Is er een oplossing om ook het formaat juist te zetten. Printers op standaard instellen. RUNDLL32 PRINTUI.DLL,PrintUIEntry /y /n "Printer 01" RUNDLL32 PRINTUI.DLL,PrintUIEntry /y /n "Printer 02" Register wijzigen van printers RunDLL32 shell32.dll,ShellExec_RunDLL REG ADD "HKEY_CURRENT_USER\Software\FileMaker\FileMaker Pro\13.0A\Preferences" /v PRINTER /t "REG_SZ" /d "Printer 01,winspool,Ne00:" /f RunDLL32 shell32.dll,ShellExec_RunDLL REG ADD "HKEY_CURRENT_USER\Software\FileMaker\FileMaker Pro\13.0A\Preferences" /v PRINTER /t "REG_SZ" /d "Printer 02,winspool,Ne00:" /f Quote
0 MonkeybreadSoftware Posted June 15, 2021 Posted June 15, 2021 Zie functie Printer.Print in MBS Plugin Quote
Question
se7en
Ik heb mij onlangs de printerswitch van FMbutler aangekocht maar deze werkt niet perfect.
Dit waarschijnlijk tengevolge van verkeerde instellingen.
Heeft er iemand een klein voorbeeld waar ik mijn printers kan instellen en gebruiken.
Uit de bijgeleverde voorbeelden lukt het mij niet al te best.
3 answers to this question
Recommended Posts