eldeka Posted October 26, 2014 Posted October 26, 2014 In de startklare oplossingen van FMP13 verschijnt een oranje kader in de LayOut. Je kan het niet selecteren. Ik vermoed dat het iets met de schermgrootte (iMac, iPad, iPhone?) te maken heeft maar kan daar nergens bevestiging voor vinden. Iemand een idee? Quote
0 menno Posted October 26, 2014 Posted October 26, 2014 Dat is inderdaad een begrenzing die je zelf in kan stellen voor diverse voorgeprogrammeerde formaten, maar ook voor een eigen formaat: Door op de knop te klikken, kan je de markering aan of uit zetten Quote
0 pjotter Posted October 26, 2014 Posted October 26, 2014 Dit oranje kader is een kader van de scherm grootte. Je kunt op die manier aangeven hoe groot het scherm is waar je voor ontwikkeld. (bv iPhone of iPad of desktop) Quote
0 eldeka Posted October 26, 2014 Author Posted October 26, 2014 Ik was kort bij de klok maar wist de klepel niet hangen. Dank jullie beiden. Quote
Question
eldeka
In de startklare oplossingen van FMP13 verschijnt een oranje kader in de LayOut.
Je kan het niet selecteren.
Ik vermoed dat het iets met de schermgrootte (iMac, iPad, iPhone?) te maken heeft maar kan daar nergens bevestiging voor vinden.
Iemand een idee?
3 answers to this question
Recommended Posts