Roger Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 Hoe kun je in FM10 een zoekopdracht uitvoeren als het criterium een @ bevat? Quote
0 menno Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 De @ vervangen met een spatie. De @ is bij het zoeken gereserveerd als wildcard voor exact één karakter Quote
0 Felix Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote
0 Roger Posted November 6, 2014 Author Posted November 6, 2014 Lang, lang geleden stuitte ik eens op een tip over hoe je meerdere emailadressen uit een tekst kan filteren. Mogelijk in het illustere college-werk van AVD gebundeld in zijn Tips van de Week. Maar nu kan ik het niet zo 1 2 3 meer vinden. Kan iemand mij op het goede spoor brengen? Quote
0 rmw Posted November 6, 2014 Posted November 6, 2014 Op speciale tekens kan je zoeken door er een "\" voor te zetten. Zoeken op een volledig e-mail adres kan dus door info\@filemaker.com in te voeren. Dat geldt voor alle 'operatoren' rmw Quote
Question
Roger
Hoe kun je in FM10 een zoekopdracht uitvoeren als het criterium een @ bevat?
5 answers to this question
Recommended Posts