Rudi69 Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 Na conversie van FMadv11 naar FMadv13 (Windows) worden alle layouts onscherp weergegeven. Wat zie ik over het hoofd? Quote Link to comment
0 bigbadwolf Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 Heb je het dan over geïmporteerde beelden of over teksten e.d.? Ik heb al verschillende databases overgezet van 11 naar 13/14, maar dit fenomeen herken ik niet. Quote Link to comment
0 menno Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 Dan staat mogelijk het raster van je layouts in cm ingesteld. Wat er dan gebeurt is dat de pixelafstanden en posities van objecten (van veel niet van alle) op fracties van pixels terecht zijn gekomen. Een lijn die haardikte zou moeten hebben kan dan bijvoorbeeld een pixel dik zijn. Zet in layout-modus via de inspector de eenheid van de posities op pt/px en dan zie je waarschijnlijk wanneer je een wazig object aanklikt een fractie in de box staan. Haal de fractie van alle getallen weg en kijk dan hoe het object eruitziet. Quote Link to comment
Question
Rudi69
Na conversie van FMadv11 naar FMadv13 (Windows) worden alle layouts onscherp weergegeven. Wat zie ik over het hoofd?
2 answers to this question
Recommended Posts