Peter Wagemans Posted September 2, 2015 Posted September 2, 2015 Gisteren geprobeerd op op mijn nieuwe Windows 10 installatie ook weer mijn FileMaker 5.5 licentie te installeren. Die komt af en toe nog eens van pas. Maar nee hoor, ook niet meer in "compatibility" mode. Niet de moeite genomen om ook nog eens 6 te proberen. Ik denk dat ik mijn Windows 7 VM ga bijhouden voor dit soort dingen. Quote
0 menno Posted September 2, 2015 Posted September 2, 2015 Installeren van Fm6 op windows 8 lukte ook al een tijd lang niet. Mijn oplossing om het toch te laten werkenis simpelweg op W7 te installeren, de programmamap te zippen, kopieren naar w8 8.1 en 10 uitpakken en de executable openen .... Werkt tot nu toe als een zonnetje Quote
Question
Peter Wagemans
Gisteren geprobeerd op op mijn nieuwe Windows 10 installatie ook weer mijn FileMaker 5.5 licentie te installeren. Die komt af en toe nog eens van pas.
Maar nee hoor, ook niet meer in "compatibility" mode.
Niet de moeite genomen om ook nog eens 6 te proberen. Ik denk dat ik mijn Windows 7 VM ga bijhouden voor dit soort dingen.
1 answer to this question
Recommended Posts