Ga naar inhoud

update mac El Captain


NvD

Aanbevolen berichten

Ik zie geen meldingen van deze problematiek op de NL apple fora. Daar zou dit toch wel snel opgepikt zijn, niet? Weet je dan zeker dat dit een algeheel probleem is van 10.11 of alleen iets dat onder zeer specifieke omstandigheden optreedt. Een backup maken vóórdat je gaat updaten is trouwens nimmer een overbodige luxe, dus maak een backup, ga updaten en kijk of je dit probleem kunt reproduceren. Een probleem dat overigens niets met FM maar alleen met Apple Mail te maken heeft denk ik zo.

Link naar reactie

De V2 map terugzetten van je backup en dan rebuilden is zomaar een suggestie. Maar dit is geen Apple forum :twisted:

Wanneer rebuilden bij veel mensen wél de oplossing is wil het m.i. zeggen dat er sowieso al een fout in de mailbestanden zit.

Dus al voordat je bent gaan updaten. Dat er problemen zijn met El Capitan wil ik niet ontkennen maar daar zijn andere fora voor.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...