Ga naar inhoud
  • 0

Kopiëren inhoud webviewer Windows


bigbadwolf

Vraag

Ik heb een script gemaakt wat informatie uit een Webviewer kopiëerd om vervolgens te verdelen in records.

Tot voor kort werkte dit zowel onder Mac OS als onder Windows.

Helaas werkt het nu alleen nog onder Mac OS. Onder Windows lijkt het te werken, maar er worden geen gegevens overgenomen uit de Webviewer.

 

Zijn er meer die hier problemen mee hebben (of doet niemand anders dit...).

 

Helaas is er voor deze gegevens geen andere manier om ze op te halen, dus het zou fijn zijn als iemand een idee heeft hoe dit te omzeilen is onder Windows.

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik begin eerlijk gezegd langzaam te twijfelen of het bij hun echt ooit gewerkt heeft (al zeggen ze zelf van wel).

 

Omdat het altijd (bij mij op mijn Mac) gewerkt heeft heb ik gebruikt wat ik kende (en niet de noodzaak gehad verder te zoeken). Alleen werkt het dus onder Windows gewoon niet.

 

De GetLayoutObjectAttribute-optie werkt helaas maar ten dele. Ik krijg wel data, maar niet voldoende. Er zit in deze pagina iets ‘sneaky’ wat hij wel in de WebViewer laat zien, maar niet kan kopiëren. Handmatig kan ik het wel kopiëren. Kennelijk ziet FileMaker om de één of andere reden de embedded gegevens niet die via een aspx-query opgehaald worden. Is wel vreemd, want je zou verwachten dat hij ze wel kan meenemen (ze zijn immers wel zichtbaar).

 

De optie ‘Insert from URL’ geeft alleen maar een foutmelding. [10. Requested data is missing]

Mogelijk dat die laatste fout komt doordat er ingelogd moet worden op de pagina.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...