Gerard Exis Posted December 31, 2015 Posted December 31, 2015 Beste mensen kan ik FM12 ook met El Captain laten draaien ? Krijg iedere keer de melding dat ik kan overstappen van Yosemite naar El Captain maar weet niet of FM hierdoor misschien niet meer goed werkt. Heeft iemand ervaring hier mee? Quote
0 hans erik Posted December 31, 2015 Posted December 31, 2015 Geen ervaring mee, maar tenzij je een heel goede reden hebt om naar El Capitan over te schakelen, zou ik het niet doen. De beste optie is denk ik, test het eerst zelf uit, bijvoorbeeld: - maak op je harddisk een partitie aan van 100 GByte oid en installeer daarop El Capitan. - start je Mac van die partitie op en installeer FileMaker 12 erop. - kijk of je problemen tegenkomt. Als je niet voldoende ruimte op je eigen harddisk hebt neem je een externe USB33 schijf hiervoor. Werkt niet zo snel, maar toch. HE Quote
0 pvc4 Posted January 16, 2016 Posted January 16, 2016 Het is geen problem om Filemaker 12 op El Capitano te installeren alles werkt prima. Groet Peter Quote
Question
Gerard Exis
Beste mensen kan ik FM12 ook met El Captain laten draaien ?
Krijg iedere keer de melding dat ik kan overstappen van Yosemite naar El Captain maar weet niet of FM hierdoor misschien niet meer goed werkt. Heeft iemand ervaring hier mee?
3 answers to this question
Recommended Posts