marcelboot Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 Kun je een bijlage meesturen, die meer dan 1 pagina omvat. Ik zou zeggen van wel, maar hoe? Ik probeer een en ander uit, maar blijf op 1 pagina hangen. Quote Link to comment
0 Infomatics Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 Bij je instelingen van de pdf heb je waarschijnlijk 'huidig record' staan in plaats van 'alle records' . . . Quote Link to comment
0 marcelboot Posted November 27, 2018 Author Share Posted November 27, 2018 Ik heb bijvoorbeeld drie bijlagen als containervelden gevuld. De eerste is een foto, de tweede ook en de derde is de pdf van meer pagina’s. Exporteren vanalle records als pdf kan, maar hier gaat dus maar 1 pagina mee. Quote Link to comment
0 Infomatics Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 Als je een pdf van meerdere pagina's in een container gooit dan zie je alleen de eerste pagina, als je van dat layout een pdf maakt krijg je ook maar een pdf van 1 pagina. De oplossing kan zijn om elke pagina van de pdf op een layout te zetten, of om eerst de pdf te exporteren en de andere 2 pagina's aan die pdf toe te voegen. Quote Link to comment
0 marcelboot Posted November 28, 2018 Author Share Posted November 28, 2018 Dat wordt lastig, want je weet niet vantevoren hoe groot een bijlage wordt. Er zijn ook meerdere bijlagen mogelijk. er moet een andere oplossing zijn, maar welke. Opmaak in de layout wellicht anders bepalen? Bij de invoer van de container is overigens het pdf-item grijs. is dat een hint naar een oplossing?? Quote Link to comment
0 Infomatics Posted November 28, 2018 Share Posted November 28, 2018 Je kunt ook meerdere pdf's combineren naar 1 pdf met de (gratis) BaseElements plugin Quote Link to comment
0 bigbadwolf Posted December 3, 2018 Share Posted December 3, 2018 Waarom exporteer je de inhoud niet en hangt ze aan de mail? Met FileMaker 17 kun je meerdere bijlagen toevoegen. Quote Link to comment
0 marcelboot Posted December 4, 2018 Author Share Posted December 4, 2018 het is niet aan te geven in welk veld (portaal) een bijlage wordt ingevoerd. Dit kan van alles zijn en dus ook af en toe een groot pdf bestand. Ik stuur nu al meerder bijlagen weg, maar dus telkens op 1 pagina per record. Quote Link to comment
Question
marcelboot
Kun je een bijlage meesturen, die meer dan 1 pagina omvat. Ik zou zeggen van wel, maar hoe? Ik probeer een en ander uit, maar blijf op 1 pagina hangen.
7 answers to this question
Recommended Posts