Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
Marsau

Inspector panel greyed out

Question

Raar probleem bij een klant: op verschillende werkstations is het onmogelijk om layout-objecten te wijzigen via de inspector (info-paneel rechts!): alle opties zijn grijs.

Vanzelfsprekend objectselectie op het juiste niveau: het probleem blijft. Ook de rechten kloppen ("full access")

Alleen op windows machines! 

Kennen jullie dit probleem? Fixable? Windows herinstalleren? :-)

Edited by Marsau

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Geldt dat ook voor een nieuw lokaal aangemaakt documentje? Zo ja, dan zou ik FM opnieuw installeren en er op letten dat je dat doet met windows admin rechten.

• 0

Helaas. Vandaag iemand laten herinstalleren met volledige rechten. Probleem persisteert.

Raar issue hier: meerdere clients hebben er last van. Via rechter muisknop is opmaak van layout-objecten wel mogelijk. Windows only!

• 0

Beste mensen,

Graag nog dit probleem nog even onder jullie aandacht. Full access toegang op Windows clients, maar opmaak van layout-objecten laat zich niet wijzigen. Vanaf mijn Mac(s) geen enkel probleem. Op zich is dit wel grappig natuurlijk, maar... Klant is unhappy.

Herinstallatie op één van de clients hielp niets. Probleem doet zich voor op alle clients op deze ene lokatie.

Heb ik hier weer een zeer uniek en lokaal probleem, of zie ik iets essentieels over het hoofd?

En zo nee, welke oplossingsstrategie zou ik kunnen hanteren?