Ga naar inhoud
  • 0

Verticale schuifbalk bij invoerveld


Donamd

Vraag

Via de Inspector kan je de optie aanduiden om de Verticale schuifbalk al dan niet te tonen.

Nu merk ik dat dit niet lukt als ik bij de werking Bladeren niet heb aangevinkt.

Is dit correct en is hier eventuele een andere manier voor om dit toch te laten lukken ?

Ik heb de selectie bij Bladeren niet aangevinkt omdat het invoerveld getoond dient te worden, maar waarbij de gebruiker enkel mag lezen maar geen wijzingen kan aanbrengen aan de inhoud van het veld.

 

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je gebruikers op welke manier dan ook wilt beperken, zoals een veld niet wijzigbaar, maar wél scrollbaar maken. Dan kan je dat het beste oplossen met toegangsprivileges.

In bijgaand voorbeeld bestaat er slechts één veld. Degene met full-access toegang kan het veld wijzigen, de read-only gebruiker kan lezen én scrollen. Deze twee privilege-sets zijn wel 2 uitersten, maar dat kan je helemaal zelf bepalen.

Scroll_NoEdit.fmp12

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...