Thomassnel Posted September 7, 2019 Share Posted September 7, 2019 Goede middag ik zou via filemaker labels willen printen maar waar kan ik ze aanpassen naar mijn eigen stijl met Logo en Barcode? de afbeelding hier onder is gemaakt met Leitz icon software waar we momenteel labels mee printen InventarisetiketKlein - Naam prodcut Ballistol Wapen olie.LeitzLbl Quote Link to comment
0 Banach Posted September 7, 2019 Share Posted September 7, 2019 In FM maak je labels door een lay-out af te drukken. Hoe die lay-out er uitziet en wat er op staat bepaal je helemaal zelf. Maak dus een lay-out met de afmetingen en printmarges van je label en plaats daarop logo, barcode en wat je verder nodig hebt. Quote Link to comment
0 Thomassnel Posted September 9, 2019 Author Share Posted September 9, 2019 Maar mijn vraag is hoe ik dat voor elkaar krijg Quote Link to comment
0 menno Posted September 9, 2019 Share Posted September 9, 2019 zie: https://fmhelp.filemaker.com/help/17/fmp/nl/#page/FMP_Help%2Fprinting-labels.html Quote Link to comment
0 Thomassnel Posted September 9, 2019 Author Share Posted September 9, 2019 Ik heb de layout gevonden nu print ik de labels met een Leitz icon printer en ik zou het SKU nummer graag in barcode afgedrukt hebben en het label kleiner als ik hem nu afdruk krijg ik dit zonder barcode en veel te lang zijn daar oplossingen voor Quote Link to comment
Question
Thomassnel
Goede middag ik zou via filemaker labels willen printen maar waar kan ik ze aanpassen naar mijn eigen stijl met Logo en Barcode?
de afbeelding hier onder is gemaakt met Leitz icon software waar we momenteel labels mee printen
InventarisetiketKlein - Naam prodcut Ballistol Wapen olie.LeitzLbl
4 answers to this question
Recommended Posts