Ga naar inhoud
  • 0

is FMP11 bestand nog compatibel met laatste versie?


johan

Vraag

Hallo,

Ik was vroeger heel veel bezig met Filemaker programmatie! (Al vanaf Fmp2 ?) De database voor onze winkel is een 100% eigen creatie. Maar vanaf FMP 11 “ben ik niet meer mee”! Probleem is: Ik heb nog maar één computer in gebruik, een iMac halve bol met daarop MacOS Tiger, waarop ik dat FMP11  bestand kan draaien. Momenteel doet  die antieke iMac het nog perfect, maar mijn grote schrik is: ... wat als die het begeeft? Sinds kort heb ik een splinternieuwe iMac van 2019 maar FMP11 draait daar natuurlijk niet meer op! Ik had al zware problemen met FMP11 vanaf Sierra op mijn vorige iMac!  Mijn vraag... Als ik nu een FMP19 zou kopen, kan die dan nog overweg met dat FMP11 bestand? Maw kan die het FMP11 bestand nog zonder problemen converteren naar een FMP19 bestand? (Ik zocht een contact e-mailadres  of telefoonnummer bij FileMaker zelf om deze vraag te stellen maar vond niet direct. Daarom heb ik de vraag hier maar gauw gesteld.)

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...