Roger Posted February 23, 2022 Share Posted February 23, 2022 Ik constateer dat er toch verschilletjes zitten tussen een layout die aangemaakt is als "Computer layout" dan wel als "Touch Device layout". Kan je achteraf het layout type nog veranderen? Ik zie nergens hoe je dat zou kunnen doen. Quote Link to comment
0 bigbadwolf Posted February 23, 2022 Share Posted February 23, 2022 Die optie is er niet, omdat er technisch geen verschil in zit. Instellingen voor de lay-outs kun je bij lay-outs maken, of beinvloeden door een ander thema te kiezen. Quote Link to comment
0 Roger Posted February 23, 2022 Author Share Posted February 23, 2022 1 uur geleden, bigbadwolf zei: Die optie is er niet, omdat er technisch geen verschil in zit. Hm.. dan doe ik blijkbaar iets fout of zie ik iets over het hoofd. In bijgevoegd plaatje zie je twee layouts. In de voor iOS aangemaakte layout heb ik invloed op de kleur van het onderste balkje, hier wit. In de andere heb ik die invloed niet en is deze lichtgrijs. Dit deel behoort niet tot de eigenlijke layout maar is in iOS wel zichtbaar. En dan vind ik het wel zo fijn dat dit de kleur aanneemt van de layout zodat het één geheel lijkt. Mij lukt het i.i.g. niet om dit voor elkaar te krijgen in een layout aangemaakt als Computer layout. Mocht jij tips hebben hoe je dit wel voor elkaar krijgt dan hoor ik die heel graag! 😀 Quote Link to comment
0 Banach Posted February 23, 2022 Share Posted February 23, 2022 Volgens mij zit het verschil tussen 'computer' - en de verschillende 'iOS' layouts in alleen de afmetingen. Wellicht is jouw layout te kort en moet je die simpelweg wat langer trekken. Quote Link to comment
Question
Roger
Ik constateer dat er toch verschilletjes zitten tussen een layout die aangemaakt is als "Computer layout" dan wel als "Touch Device layout". Kan je achteraf het layout type nog veranderen? Ik zie nergens hoe je dat zou kunnen doen.
3 answers to this question
Recommended Posts