Frank Posted March 4, 2022 Share Posted March 4, 2022 Deze melding krijg ik op onze Macs met Monteray en Filemaker 19. Bizarre is : dat gebeurt enkel in specifieke files, niet in alle. ook wanneer je bij spellingkeest voor enkel de hoofdwoordenlijst blijft deze melding opkomen. Supper vervelend want je kan dit niet stoppen. Macs met een ouder besturingssysteem hebben dat niet. Iemand een idee? Quote Link to comment
0 bigbadwolf Posted March 7, 2022 Share Posted March 7, 2022 En als je de woordenlijst wist? Quote Link to comment
0 Frank Posted March 7, 2022 Author Share Posted March 7, 2022 Al gedaan…wordt opnieuw aangemaakt met dezelfde melding als vervolg. 🥴 Quote Link to comment
0 Peter Wagemans Posted March 12, 2022 Share Posted March 12, 2022 Als je het alleen met bepaalde files hebt, lijkt het me een "taalinstelling" per file. Is FileMaker volledig geinstalleerd, of alleen maar het NL gedeelte? Quote Link to comment
0 bigbadwolf Posted March 14, 2022 Share Posted March 14, 2022 FileMaker 19 is alleen nog maar drag-and-drop… dus daar valt weinig meer te installeren. Quote Link to comment
0 Frank Posted March 14, 2022 Author Share Posted March 14, 2022 Ik weet niet of je Filemaker "deels" kan installeren. We gaan effe een clean install doen. Quote Link to comment
0 Peter Wagemans Posted March 14, 2022 Share Posted March 14, 2022 1 uur terug, bigbadwolf zei: FileMaker 19 is alleen nog maar drag-and-drop… dus daar valt weinig meer te installeren. Niet aan gedacht.  Op 4-3-2022 om 16:15, Frank zei: at gebeurt enkel in specifieke files, niet in alle. Open een probleem file, en maak een lege kloon. Open dan de lege cloon. Is het probleem weg? Quote Link to comment
Question
Frank
Deze melding krijg ik op onze Macs met Monteray en Filemaker 19. Bizarre is : dat gebeurt enkel in specifieke files, niet in alle.
ook wanneer je bij spellingkeest voor enkel de hoofdwoordenlijst blijft deze melding opkomen.
Supper vervelend want je kan dit niet stoppen.
Macs met een ouder besturingssysteem hebben dat niet.
Iemand een idee?
6 answers to this question
Recommended Posts