Ga naar inhoud
  • 0

"insert from url" script stap op server geeft "URL format is incorrect"


Peter Wagemans

Vraag

Wanneer dit gebeurt is, weet ik niet zo goed, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat het met de 19.6.3 update gebeurd is.

Omdat subresumé rapport zo traag zijn over WAN, maakte ik aantal jaar geleden een scriptje dat het subresumé rapport op de server maakt, dan een "save records as PDF" doet naar de documents folder op de server, en vervolgens dit PDF rapport terug inleest in een record via de "insert from url" script stap. Waarop het beschikbaar is voor de gebruiker voor download.

Is zo'n 135 keer goed gegaan, ik denk een jaar of 5.

Nu plotseling geeft het script een error terug.

image.png.96e4248eb40bf2d359e081e66eaae1f6.png

Heeft er iemand dezelfde problemen? Weet iemand een alternatieve manier om dit te doen? Geen MBS licentie op de server, alleen op de clients.

Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dit gaat al langer niet goed met insert form URL en heb dat een heloe tijd geleden opgelost. Heb screenshot gemaakt van mijn script, dat geeft de gemakkelijkste uitleg. Dit werkt probleemloos op FMS 20.2 op Windows 2022:
Schermafbeelding2023-10-01om20_17_36.thumb.png.b6a2598e2ac589324f35d288dc13f724.png

Het belangrijkste onderdeel is: Read form Data File .......... Read as: Bytes

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...