Donamd Posted April 4, 2024 Posted April 4, 2024 Is er een scriptactivering die kan ingesteld worden om geactiveerd te worden indien er op een record geklikt wordt in lijstweergave ? Ik denk alle mogelijkheden al eens gecontroleerd te hebben, maar toch lukt het me niet om de juiste scriptactivering hiervoor te vinden. Quote
1 Banach Posted April 5, 2024 Posted April 5, 2024 Die is er ook niet. Wat je kunt doen is een beetje afhankelijk van wat je op je layout hebt staan. Zo kun je achter of bovenop niet-invulbare velden een transparante knop plaatsen. Je ziet de knop dan dus niet staan, maar wanneer je erop klikt wordt het gekoppelde script uitgevoerd. Quote
0 Lotto Posted April 5, 2024 Posted April 5, 2024 On record load bij Layoutinstellingen doet dat wel maar alleen bij wisselen van record Quote
0 Donamd Posted April 5, 2024 Author Posted April 5, 2024 Bedankt voor het antwoord. Ik heb een transparante knop geplaatst die het gewenste script activeert. Quote
Question
Donamd
Is er een scriptactivering die kan ingesteld worden om geactiveerd te worden indien er op een record geklikt wordt in lijstweergave ?
Ik denk alle mogelijkheden al eens gecontroleerd te hebben, maar toch lukt het me niet om de juiste scriptactivering hiervoor te vinden.
3 answers to this question
Recommended Posts